اجرای پروژه کفپوش‌گذاری بازار شوشتر

عصر جنوب: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر از اجرای پروژه کفپوش‌گذاری بازار میوه و تره‌بار این شهرستان خبر داد.

 

 

حسین پنبه‌دانه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: شهرداری شوشتر در راستای اجرای پروژه‌های بودجه جاری مصوب سال ۹۳ اجرای کفپوش‌گذاری بازار مرکزی این شهر را در دستور کار قرار داده و به این دلیل تردد در این بازار محدود می‌شود.

 

وی افزود: اجرای این پروژه به زمان زیادی نیاز ندارد و در کمتر از یک ماه این مهم اجرایی خواهد شد تا مشکلات اساسی در این بازار مانند مشکل اساسی فاضلاب تا حد زیادی برطرف شود.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: در اجرای این پروژه مدت زمان ۷۲ ساعت برای تخریب کفپوش‌های فرسوده و ۷۲ ساعت نیز برای ترمیم شبکه فرسوده فاضلاب و اصلاح اساسی آن زمان در نظر گرفته شده و مابقی زمان برای اجرای کفپوش این بازار صرف خواهد شد.

 

پنبه‌دانه‌پور با اشاره به اینکه اعتبار در نظر گرفته شده در این زمینه از سوی شورای اسلامی شهر مصوب شده است، گفت: به منظور اجرای این پروژه اعتبار ۶۰۰ میلیون ریالی مصوب شده است ولی برای تأمین اعتبار بیش از این سقف نیز مشکلی وجود ندارد و تا پایان این پروژه اعتبار تأمین خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سال‌هاست که بازار میوه و تره‌بار شوشتر با مشکلات همسان‌سازی و فاضلاب دست و پنجه نرم می‌کند و به این دلیل پروژه ساماندهی و کفپوش‌گذاری در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.