حوادث رانندگی در خوزستان ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت

عصر جنوب: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، حوادث رانندگی در این استان ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت.
‘علی خدادادی’ سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد:بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه تانکر حمل سوخت در هشت کیلومتری جاده رامشیر- اهواز در ساعت ۱۷ روز دوشنبه، شش نفر از سرنشینان خودروی سواری سمند دچار آسیب دیدگی شدند.

وی افزود: مصدومان توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر رامهرمز و اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

خدادادی گفت: پنج نفر از مصدومان زن و یک نفر مرد هستند..

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو ایسوزو در محور مسجدسلیمان – اهواز در ساعت شش بامداد سه شنبه خبر داد که منجر به مصدومیت راننده آن شد.

وی ادامه داد: راننده آسیب دیده خودرو توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری امام موسی کاظم(ع) مسجد سلیمان به بیمارستان منتقل شد.

خدادادی همچنین از برخورد دو تریلر اف اچ در محور سربندر– شادگان در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد روز سه شنبه خبرداد، که در این حادثه رانندگان هر دو تریلر مصدوم شدند.

وی اظهارکرد: این حادثه بر اثر بی احتیاطی دو راننده رخ داد که یک نفر از آسیب دیدگان توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری سربندر به بیمارستان منتقل شد.

خدادادی همچنین گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه پیکان وانت در ۲۵ کیلومتری محور بهبهان – دهدشت در ۲۱ و ۵۱ دقیقه دوشنبه، هفت نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

وی ادامه داد: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه پراید در محور دارخوین – شادگان روبروی روستای علی ابن الحسن، در ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه دوشنبه نیز یک مصدوم برجای گذاشت.

خدادادی اظهارکرد: راننده آسیب دیده موتورسیکلت توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری امام حسن مجتبی(ع) دارخوین به بیمارستان منتقل شد.

 


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.