برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی مددجویان در اروندکنار

عصر جنوب: رئیس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان و اروندکنار از برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در اروندکنار خبر داد.

 

ارژنگ کوه‌سرخ اظهار کرد: کارگاه آموزشی کارآفرینی با شرکت بیش از ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد اروندکنار در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهر برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه موضوعاتی همچون جایگاه ویژه کارآفرینان در روند توسعه و رشد اقتصادی منطقه و تاثیر آن بر کاهش بیکاری و عوامل موثر در کارآفرینی مطرح و در این زمینه آموزش‌های لازم ارائه شد.

رئیس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان اضافه کرد: افراد جویای کار این کارگاه با خصوصیات فرد کارآفرین، تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها، قدرت ریسک‌پذیری، استفاده از فرصت‌ها و سازگاری بی‌درنگ و مداوم با تحولات، ارزش زمان و غیره آشنا شدند.

کوه‌سرخ تصریح کرد: در این دوره آموزشی مددجویان همچنین با سازمان و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آشنا و درباره حرفه‌آموزی و مزایای دریافت گواهینامه مهارت و حرفه‌های موجود در مراکز آبادان و اروندکنار آشنا شدند.

وی یادآور شد: در پایان این کارگاه آموزشی مددجویان اروندکناری دانستند که افراد دارای مهارت بهتر از دیگران می‌توانند در ایجاد اشتغال و کارآفرینی موثر باشند.

به گفته این مسئول، سید ناصر مشعشعیان دانشجوی دکترای رشته MBA و مدرس کارآفرینی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان، این دوره آموزشی را اجرا کرد.

 


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.