هورالعظیم به مرگ لبخند می زند!

عصر جنوب: روزنامه صبح کارون با انتخاب تیتر اصلی صفحه نخست خود تحت عنوان’هورالعظیم هم به مرگ لبخند می زند! به وضعیت اسفناک این پهنه آبی کشور در غرب خوزستان پرداخته است.
این روزنامه در این گزارش به نقل از مدیرکل حفاظت محیط زیست نوشت’ بخش خشک شده تالاب هورالعظیم تا فصل بارندگی آبگیری نمی شود.

قصه برخی شعب بانک های خودمختار و سرگردانی مردم! ، ۱۱هزار نامه بی پاسخ یک سازمان در سامانه سامد خوزستان نشان بی توجهی به مردم است ، کنترل بازار در فصل بازگشایی مدارس ، ایجاد دو رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان از دیگر عناوین مهم روزنامه صبح کارون است.

روزنامه نورخوزستان در صفحه نخست خود به نقل از ایرنا نوشت’ آتش سوزی ، آبفا خوزستان را به تعطیلی کشاند.

تعیین تکلیف اراضی راکد در شهرک و نواحی صنعتی خوزستان ، تاسیس و راه اندازی موزه زنان در اهواز ، نرخ باسوادی ۹۱.۴درصدی در دزفول و رفع مشکل کم آبی در شهرسهای اروندکنار و چوئبده از دیگر عناوین مهم روزنامه نور خوزستان است.

روزنامه نور خوزستان در ستون راوی در مطلبی تحت عنوان ‘ساختمان جدید راه و شهرسازی باید یک الگو با رعایت استانداردها باشد می نویسد’ساختمان جدید سازمان راه و شهرسازی خوزستان در امانیه در دست ساخت است این سازمان می تواند با احداث این ساختمان و بهره گیری از استانداردها و الگوهای معماری نمونه و الگویی برای کارهای ساختمانی در استان باشد.

این روزنامه در ستون مردم و مسوولین به نقل از یک شهروند خوزستانی نوشت’جاده بستان – هویزه قتلگاه شده چاره ای بیاندیشید.

عیادت سیدخلف موسوی از شهردار سابق اهواز ، چند نکته در باره سفرهای استانی مقتدایی ، درس عبرتی از شایعه انحلال شورای کرمان از مطالب مهم ستون زیرذره بین روزنامه فرهنگ جنوب است.

این روزنامه بدون ذکر منبع موثق از افزوده شدن یک نماینده به شمار نمایندگان استان خبر داده است وگفته است در انتخابات آینده مردم باغملک و هفتکل نماینده ای مستقل در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

تاکنون شهرهای باغملک و ایذه یک نماینده داشته و شهرستان هفتکل به همراه شهرهای مسجدسلیمان ، اندیکا و لالی یک نماینده در مجلس داشته اند.

روزنامه اصلاح طلب کارون در صفحه نخست خود نوشت: اعلام جنگ رسمی کاخ سفید با داعش.

آیا اماکن فرهنگی اهواز تعطیل اند؟ ، تالاب هورالعظیم آبگیری نمی شود ، دغدغه اصلی خوزستان اشتغال استو تلاش برای جلوگیری از تخریب دبیرستان سمیه ایذه از مطالب مهم روزنامه کارون است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.