شورای شهر و شهردار سوسنگرد همچنان بر استعفای خود تاکید دارند / وعده فرماندار سوسنگرد برای بررسی خواسته های شورای این شهر

عصر جنوب: سخنگوی شورای شهر سوسنگرد از وعده فرماندار سوسنگرد برای بررسی خواسته های شورای این شهر خبر داد.

عباس حیادر اظهار کرد: شورای شهر و شهردار سوسنگرد همچنان بر استعفای خود تاکید دارند. فرماندار سوسنگرد وعده داد تا موضوع بار انداز واقع در مرز چذابه را به طور جدی دنبال کرده واز استعفای شورای شهر و شهردار سوسنگرد جلوگیری کند.
وی افزود: در پی حمایت امام جمعه سوسنگرد از شورای شهر و شهردار این شهرستان و پافشاری این اعضا بر مواضع پیشین خود، فرماندار سوسنگرد این وعده را به آنها داده است که به زودی مشکل بارانداز منطقه مرزی چذابه را حل کرده وبه  تنش های موجود در شهرداری و شورای شهر پایان می دهد.

سخنگوی شورای شهر سوسنگرد عنوان کرد: امام جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته تاکید فروانی بر بررسی مشکلات میان دستگاه هایی اجرایی سوسنگرد داشت که نتیجه ی سخنان امام جمعه  در پیگیری های فرماندار مشاهده شد.

حیادر با اشاره به استعفای عوده زاده شهردار سوسنگرد از سمت خود گفت: شورای شهر هنوز جلسه ای برای قبول یا رد این استعفا تشکیل نداده است. همچنین استعفای دسته جمعی اعضای شورا هم بر سرجای خود باقی است و همه منتظر پیگیری های وعده های فرماندار هستند.

وی یادآور شد: تکذیب خبر استعفای شهردار از سوی فرماندار دشت آزادگان در برخی پایگاه های اطلاع رسانی فاقد هرگونه صحتی بوده و به عنوان سخنگوی این شورا استعفا و پافشاری بر آن را تا حل مشکلات به وجود آمده برای دومین بار از سوی این خبرگزاری اعلام میکنیم.

سخنگوی شورای شهر در پایان گفت: از هنگام تقدیم استعفا اعضا حضوری در ساختمان شورا نداشته و شهردار نیزهیچ گونه امور اداری در حیطه کاری خود انجام نداده است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.