کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در بهبهان/ کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان

عصر جنوب: جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در بهبهان خبر داد.

سید محمد صالحی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با سوداگران مرگ در محور شهرستان دیلم به زیدون پس از مشکوک شدن به راننده یک دستگاه خودرو پژوه ۴۰۵ آن خودرو را متوقف کرد.

وی افزود: ماموران در بازرسی تخصصی از خودرو ۳۰ کلیوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به دستگیری راننده خودرو به هویت غ ـ الف گفت: مبدا محموله از یکی از استان های جنوبی به مقصد اهواز بارگیری شده بود.

صالحی تصریح کرد: از عموم شهروندان استان درخواست می کنم تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ماموران پلیس آگاهی خرمشهر در بازرسی از یک دستگاه مینی بوس مقدار دو هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل را کشف  و از خروج این سرمایه ملی از کشور جلوگیری کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: مقدار دو هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق دیگر توسط ماموران پاسگاه نیسان شهرستان هویزه در بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت نیسان کشف شد.

دستگیری چهار شرور در شوشتر

صالحی یادآور شد: در پی تماس با ۱۱۰ یک شهروند اعلام کرد که در پارک داریون چهار نفر سرنشین ناشناس دو دستگاه موتور سیکلت به سمت تعدادی جوان که در حال ورزش بودند با سلاح شکاری تیر اندازی کردند.

وی ادامه داد: بعد از دریافت این گزارش یک اکیپ وی‍ژه از فرماندهی انتظامی شوشتر موضوع شناسایی و دستگیری این چهار نفر شرور را در دستور کار خود قرار داد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: چهار شرور مذکور که قبلا سابقه نزاع های دسته جمعی و تحت تعقیب مراجع قضائی بودند طی چهار عملیات جداگانه با همکاری مردم و ماموریت های اطلاعاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

صالحی در پایان گفت: دو قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز، ۱۱ چاقو و چهار عدد چماق از متهمان دستگیر شده کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.