شاسی‌بلند جدید چینی + عکس و امکانات

عصر جنوب – asrejonoob.ir: زوتی چین برای شاسی بلند T600 خود نسخه‌ای اسپرت ارائه کرد. خودرویی که قیمت پایه آن از ۹۵ هزار و ۸۰۰ یوآن آغاز شده و تا ۱۴۹ هزار و ۸۰۰ یوآن برای مدل فول آپشن ادامه پیدا می‌کند که در طراحی ظاهری خود متحمل تغییراتی در چراغ‌های پیشانی و استفاده از تکنولوژی LED برای ساخت آن، طراحی جلوپنجره بهتر با الگوهای داخلی کرومی، مجموعه سپری جدید با قالب گیری ورودی‌های هوا در اطراف خود که حاشیه‌ای کرومی رنگ داشته و همچنین در عقب هم دو خروجی اگزوز کرومی رنگ در نظر گرفته شده تا این شاسی بلند زوتی پروسه اسپرت سازی خود را تکمیل کرده باشد.

معرفی زوتی شاسی بلند اسپرت

در زیر کاپوت این شاسی بلند اسپرت هم دو پیشرانه مختلف در نظر گرفته شده که هر دوی آن‌ها بنزینی بوده و به توربوشارژرهای دوقلو مجهز شده‌اند. پیشرانه اولی حجمی ۱٫۵ لیتری دارد و در حداکثر کارایی خود می‌تواند قدرتی ۱۶۲ اسب بخاری را تولید و توسط جعبه دنده‌ای ۵ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل کند. پیشرانه دوم هم با حجم ۲ لیتری و سود جستن از توربوشارژر، برگرفته از محصولات میتسوبیشی است که قدرتی ۱۹۰ اسب بخاری دارد و نیروی تولیدی آن به واسطه جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک DCT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

معرفی زوتی شاسی بلند اسپرت

از تجهیزات رفاهی و کاربردی این شاسی بلند پس از اسپرت سازی هم می‌توان به شارژر بی‌سیم، سیستم تهویه مطلبوع اتاق به صورت جداگانه، صفحه کیلومتر دیجیتالی تطبیق پذیر با نور محیط برای کمتر اذیت شدن چشم‌های راننده و صفحه نمایشگر ۱۰ اینچی کنسول ابزار اشاره داشت که درون آن سیستم سرگرمی اپل کارپلی و بایدو کارلایف، اینترنت ۴G، وای فای، اتصال بلوتوث، تلویزیون اینترنتی، تلفن، تنظیمات خودرو و… گنجانده شده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.