چهارشنبه، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت‌نام در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیر‌انتفاعی و غیر‌دولتی در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد.
حسین توکلی با بیان این که ثبت‌نام در آزمون مذکور از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز شده افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز ۴۷ هزار و ۹۰۲ داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند.
وی افزود: با توجه به این‌که مهلت ثبت‌نام ساعت ۲۴ چهارشنبه به پایان می‌رسد به کلیه‌ی متقاضیان توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون نیز توضیح داد: ظرفیت پذیرش در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی ۲۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر است که از این تعداد ۱۷۷ هزار و ۳۸۲ ظرفیت مربوط به کد‌رشته محل‌های ۱۱ رشته امتحانی با آزمون و ۱۰۲ هزار و ۲۹ ظرفیت مربوط به کد‌رشته محل‌های ۳۱ رشته امتحانی که پذیرش در آن‌ها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد، است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.