نماینده مردم شوش: وزارت ارشاد باید به دلیل فیلتر کردن سایت های خبری معذرت خواهی کند/چرا وزارت ارشاد برای شبکه های اجتماعی فکری نمی کند/وزیر ارشاد دست از این کارها بردارد وگرنه استیضاح می شود

عصر جنوب: سید راضی نوری اظهار داشت:به اقای وزیر ارشاد تذکر می دهیم دست از این کارها بردارد و الا وظیفه شرعی خود را انجام خواهیم داد و او را استیضاح خواهیم کرد وزرات ارشاد برای فیلتر کردن سایت ها باید معذرت خواهی کند و با خاطیان و مسببین این کار برخورد کند.
سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص فیلتر کردن سایت های خبری توسط وزرات ارشاد اظهار داشت:به اقای وزیر ارشاد تذکر می دهیم دست از این کارها بردارد و الا وظیفه شرعی خود را انجام خواهیم داد و او را استیضاح خواهیم کرد وزرات ارشاد برای فیلتر کردن سایت ها باید معذرت خواهی کند و با خاطیان و مسببین این کار برخورد کند.

نوری تاکید کرد:باید مواظب جریان هایی که دوباره سرو کله شان در وزرات ارشاد پیدا شده است باشیم قبل از این فیلتر کردن سایت ها موارد ضدفرهنگی دیگری در وزارت ارشاد رخ داده است که به دور از دید نماینده های مجلس نبوده است و باید یک تذکر جدی به وزیر بدهیم.

وی ادامه داد:فیلتر کردن سایت های منتقد دولت از طرف وزارت ارشاد جای سوال است امروز دشمن از طریق فضای مجازی وارد خانه های مردم می شوند و این سایت های ارزشی مدافعان این جنگ مجازی با غرب هستند آن وقت وزارت ارشاد سایت های خودی و ارزشی مثل دانا را فیلتر می کند؟

 

وی ادامه داد:با این اقدامات کل عملکرد این وزارتخانه زیر سوال می رود که چه اتفاقی افتاده است که سایت های ضد اخلاقی فیلتر نمی شوند اما با سایت های مدافع نظام و انقلاب با فیلترینگ برخورد می شود؟

نماینده مردم شوش گفت:نمایندگان مجلس بحث فیلتر کردن سایت های خبری را که مدافع رهبری و انقلاب هستند دنبال خواهند کرد باید مجموعه ای که این کار را کرده اند شناسایی کرد چون این کار می تواند قدم های اولیه برای آغاز یک پروژه خطرناک باشد.

وی افزود:تسامح و تساهل در این اقدام وزارت ارشاد می تواند اتفاقات ناخوشایندی در آینده رقم بزند لذا باید مسببین این قضیه شناسایی و با آنها برخورد جدی صورت گیرد چرا وزارت ارشاد فکری برای شبکه های اجتماعی و نرم افزاری های گوشی همراه نمی کند که به راحتی وارد حریم خصوصی افراد می شود و تهدیدی جدی برای اخلاق بین خانواده ها و جوانان است.

 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.