آیت‌الله جمی اسطوره انقلابی مردم آبادان/ ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی هدف شبکه ماهواره ای لندن

عصر جنوب: امام جمعه موقت آبادان گفت: شخصیتی مانند آیت‌الله جمی نباید از یاد برود زیرا وی یک اسطوره انقلابی برای مردم آبادان است.

حجت الاسلام جعفر علوی کیا اظهار کرد: مسئولان و افرادی که رسانه‌ای را در اختیار دارند باید به صورتی عمل کنند که هدایت‌گر جامعه باشند.

وی ضمن اشاره به شخصیت انقلابی آیت‌الله جمی افزود: باید توجه داشته باشیم شخصیتی مانند آیت‌الله جمی نباید از یاد برود زیرا وی یک اسطوره انقلابی برای مردم آبادان است.

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به آموزش‌های لازم برای نوجوانان تصریح کرد: باید به نوجونان تأکید شود که به حوزه‌های علمیه بروند تا مسائل اسلامی در میان نوجوانان و جوانان بیش از پیش نهادینه شود.

علوی کیا تأکید کرد: امروزه افراطی‌ها و تکفیری‌ها به راحتی اسرائیل را کنار می‌زنند و این موضوع نشان دهنده همدستی آنها با رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه مردم مظلوم غزه مورد حمایت کشورمان هستند تکفیری‌ها از حمایت آن‌ها سرباز می‌زنند. کشتار بی رحمانه زنان و کودکان معصوم غزه هرگز مورد تائید ما قرار نمی گیرد چون یک کار غیر انسانی است.

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به رادیو و تلوزیون بی‌بی‌سی ابراز داشت: شبکه ماهواره‌ای که در لندن وجود دارد سیاست‌های خبیث استعمارگر پیر را اجرا می‌کنند و قصد دارند تا بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند.

حجت‌الاسلام علوی کیا در پایان یادآور شد: ما اسرائیل را دشمن خود می‌دانیم و در کنار هر فردی که مقابل این رژیم قرار گیرد می ایستیم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.