کشف بیش از چهار کیلو شیشه در محور اندیمشک به اهواز

عصر جنوب :  فرمانده انتظامی خوزستان از کشف مواد مواد در جاده ی اندیمشک اهواز خبر داد .
محمد صالحی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان در روزهای اخیر متوجه شدند که یک محموله قاچاق مواد مخدر شیشه توسط یک زن و مرد از تهران به اهواز انتقال بدهند.

وی افزود: پس از اطلاع از انتقال این مواد مخدر چندین اکیپ عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات تمام محورهای مواصلاتی استان را تحت پوشش قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: امروز یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در محور اندیمشک به اهواز و در محل پلیس راه متوقف شده و هر دو نفر سرنشین آن دستگیر شدند. در بازرسی های انجام شده از این خودرو چهار کیلو و ۴۸۵ گرم مواد مخدر شیشه کشف شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری عوامل شناسایی شده این گروه ادامه دارد. در حقیقت با هماهنگی با پلیس تهران سایر افراد گروه شناسایی شده و در روزهای آینده دستگیر می شوند.

وی در پایان گفت: جاسازی های مواد مخدر شیشه در این خودرو بسیار حرفه ای بوده و ماموران مستقر در پلیس راه خیلی تلاش کردند تا آنها را پیدا کنند. هر دو سرنشین خودرو به جرم خود اعتراف کرده و در بازجویی هایشان اعلام کردند که قرار بود این مواد مخدر را به افرادی در شهر اهواز تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مقام قضایی برای حمل بیش از ۳۰ گرم مواد مخدر شیشه دستور اعدام را صادر می کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.