“نماینده مردم اهواز: اقای رییس جمهور خرید آب تصفیه تا کی؟!!”

عصر جنوب: سید شریف حسینی افزود: برخی مسئولان که ادعا می کنند آب شرب این استان مشکل ندارد و مردم خودشان علاقه به استفاده از آب تصفیه شده و خرید آن از فروشندگان دوره گرد دارند آیا خودشان همین آبی را که در لوله ها جاری است مصرف می کنند؟

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مدت اخیر اظهارات متفاوتی از سوی مسئولان استان مبنی بر بدون مشکل بودن آب شرب خوزستان در رسانه ها منعکس شده که در خصوص آنها تنها می توان گفت این اظهارات شرم آور است.
سید شریف حسینی افزود: برخی مسئولان که ادعا می کنند آب شرب این استان مشکل ندارد و مردم خودشان علاقه به استفاده از آب تصفیه شده و خرید آن از فروشندگان دوره گرد دارند آیا خودشان همین آبی را که در لوله ها جاری است مصرف می کنند؟
حسینی تصریح کرد: ای کاش شرایط به گونه ای بود که می توانستیم سر زده به خانه این مسئولان برویم و ببینیم آیا آنها آب لوله کشی موجود در شهرهای جنوبی خوزستان را مصرف می کنند یا اینکه ، آب تصفیه کن های چند صد هزار تومانی در خانه نصب کرده اند و تنها نسخه ای شفا بخش برای مردم می پیچند و آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهند.
وی در خصوص حل مشکل اساسی آب شرب منطقه نیز گفت: در شعار مسئولان، آب شرب استان خوزستان هیچ مشکلی ندارد ولی در واقعیت باید گفت مردم بیشتر مناطق استان خوزستان از جمله خرمشهر، آبادان، شادگان، دارخوین ، ، ،کارون ،حمیدیه ، باوی و اهواز قادر به استفاده از آب لوله کشی نیستند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست برای پی بردن به واقعیات موجود در استان خوزستان کمیته ای با نظارت مستقیم خود تشکیل دهد و شاهد عملکرد واقعی وزارت نیرو به تعهدات خود در قبال مردم این منطقه باشد زیرا تمامی افتتاحیه های انجام شده در سطح استان در زمینه آب شرب نمادین بوده و مردم این منطقه همچنان در حال خرید آب شرب هستند.
این روزها در حالی مردم خوزستان، آب شرب مورد نیاز خود را از مکانهای مختلف خریداری می کنند که حداقل چهار رودخانه بزرگ و پرآب در این استان جاری است و داعیه انتقال اب شرب به فلات مرکزی ایران بدلیل نداشتن اب شرب در راس اخبار قرار دارد این اوج بی عدالتی است که مردمی که در هشت سال دفاع مقدس، مرزداران دلیر ایران در برابر تهاجم لجام گسیخته دشمن تا بن دندان مسلح بودند را به حال خود رها کنیم و حداقل نیاز زندگی؛ یعنی آب با کیفیت را ازآنها دریغ کنیم. و فقط بفکر مردم فلات مرکزی ایران باشیم . اقای رییس جمهور مردم ما تا کی باید اب شرب تصفیه خریداری کنند و قول یک هفته ای شما را چه کسانی باید اجرایی نمایند؟!!

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.