«ترامپ» منفورترین نامزد ریاست جمهوری در تاریخ آمریکا

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که بی اعتباری و عدم محبوبیت دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سال ۱۹۸۴ میلادی تا کنون بی سابقه بوده است.

شبکه خبری ان بی سی با انتشار نتایج یک نظرسنجی نوشته است از زمان دیوید دوک مغز متفکر تشکیلات ضد سیاهپوستی کوکلاکس کلان ها ونامزد جمهوریخواهان در انتخابات سال ۱۹۸۸ این کشور تاکنون هیچ نامزدی به اندازه دونالد ترامپ درمیان آمریکایی ها منفور و بی اعتبار نبوده اند.

دراین نظرسنجی مشترک که از سوی شبکه خبری ان بی سی و نشریه واشنگتن پست صورت گرفته ۶۷ در صد از مردم آمریکا ترامپ را نامزدی بی اعتبار و منفور دانسته اند.

بر همین اساس بی اعتباری وعدم محبوبیت تد کروز یکی از رقبای ترامپ در این انتخابات نیز به اوج خود رسیده و جان کیسیک سومین نامزد فعال این حزب در قیاس با نامزدهایی با موفقیت یکسان با خود در انتخابات دوره های گذشته از محبوبیت محسوسی برخوردار است.

ان بی سی یاد آور شده است در نظر سنجی مشابهی که در سال ۱۹۹۲ برگزار شد ۶۹ در صد از مردم آمریکا دیوید دوک را نامزدی بی صلاحیت و منفور توصیف کرده بودند و او با کسب آرایی کمتر از ۱۲۰ هزار نفر مجبور به کناره گیری از رقابت های آن دوره شده بود.

شبکه خبری مذکور با اشاره به این که ترامپ در نظرسنجی حدود یک سال پیش همین شبکه با ۷۱ در صد رای عدم محبوبیت و اعتبار مردم آمریکا روبرو شده بود او را بی اعتبارترین نامزد پیشرو یک حزب در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.