نماینده مجلس: اندیمشک از توسعه عقب مانده است

عصر جنوب : نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت خدمت رسانی به مردم اندیمشک  گفت:شهرستان اندیمشک به دلیل محرومیت و ضعف در زیر ساخت در بخش های مختلف از توسعه باز مانده است.

به  گزارش ایرنا  عیسی دارایی  در آیین کلنگ زنی سه خانه بهداشت روستایی در این شهرستان افزود:شهرستان اندیمشک از نظر زیر ساخت با مشکلات و کمبودهای جدی مواجه است.

وی افزود: مشکلات در بخش آب ، جاده ، برق و مخابرات در شهر و مناطق روستایی اندیمشک جدی است و نیازمند توجه ویژه دولت می باشد.

نماینده مردم اندیمشک درمجلس شورای اسلامی افزود:برای حل مشکل جاده های این شهرستان سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی به مشکل اینترنت در شهرستان اندیمشک اشاره کرد و افزود: مشکل اینترنت این شهرستان از طریق وزیر مربوطه پیگیری شده است.

فرماندار اندیمشک نیز از راه اندازی شورای عمران به منظور پیگیری جدی امور عمرانی این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۰ کارشناس و مدیر عضو این شورا مسائل و مشکلات عمرانی شهرستان را رصد کرده و راهکار ارائه می کنند.

‘حمید رضا گودرزی’ بخشی از مشکلات این شهرستان را ناشی از عدم تحقق اعتبارات مصوب عنوان کرد و گفت: در سال گذشته از ۶۸۰ میلیارد ریال بودجه تنها ۱۸۰ میلیارد ریال تحقق یافت.

وی افزود:برخی مشکلات شهرستان از جمله مشکل آب آشامیدنی منطقه دوکوهه در دست پیگیری است و بزودی برطرف می شود.

گودرزی دوکوهه را شناسنامه دفاع مقدس معرفی کرد و اظهار داشت:برای حل مشکلات این منطقه برنامه ریزی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک نیز به تشریح برنامه های بهداشتی و درمانی در این شهرستان پرداخت و گفت:بازسازی درمانگاههای حسینیه و مازو ، اخذ مجوز احداث شش مرکز بهداشتی و درمانی در حاشیه شهر ، اجرای برنامه پزشک خانواده در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر با اعتبار ۳۰میلیارد ریال ،سرشماری الکترونیک ۵۴هزار نفر جمعیت حاشیه شهر از جمله برنامه های در دست اجرا در اندیمشک می باشد.

‘احمد مجیدی ‘ افزود: تخریب و نوسازی خانه بهداشت تک تک آب و پل بالارود هم از برنامه های در دست اجرای این شبکه است.

در این آیین خانه های بهداشت شهرک دوکوهه ، روستای انارکی و روستای قلعه مختار هر یک در ۱۰۰ متر مربع مساحت و ۷۷۰ میلیون ریال اعتبار کلنگ زنی شد.

در شهرستان اندیمشک ۱۰ مرکز بهداشتی درمانی ، ۹ پایگاه بهداشتی و ۳۰ خانه بهداشت وجود دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.