برتری فولاد خوزستان در دقایق پایانی برابر گسترش فولاد

عصر جنوب: تیم فوتبال فولاد خوزستان درادامه رقابت های هفته هشتم لیگ برتر با گلی که سروش رفیعی دردقیقه ۳+۹۰ از روی نقطه پنالتی برای این تیم به ثمر رساند، برابر تیم گسترش فولاد به پیروزی رسید.
دراین دیدار که درورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، شاگردان اسکوچیچ که در هفته های گذشته نتایج خوبی را کسب نکرده بودند امروز(پنجشنبه) با گلی که دردقایق پایانی به ثمر رساندند تیم گسترش فولاد را شکست دادند.

مدافع عنوان قهرمانی راس ساعت ۱۸:۵۰ امروز(پنجشنبه) مقابل شاگردان مهدی تارتار در تیم گسترش فولاد تبریز قرار گرفتند و درحالی که این بازی می رفت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را سروش رفیعی دردقیقه ۳+۹۰ درون دروازه گسترش فولاد تبریز جای داد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیمش به ارمغان آورد.

نزدیک به یک هزار هوادار این دیدار کم برخورد را که در ورزشگاه تختی اهواز نظاره گر بودند.

استقبال کم هواداران از برگزاری این دیدار به دلیل تغییر محل آن از ورزشگاه غدیر اهواز به ورزشگاه تختی بود که به موقع اطلاع رسانی نشد برهمین اساس شمار کمی از هواداران موفق شدند خود را به این ورزشگاه برسانند.

محمد صفایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت او با نشان دادن کارت زرد به میثم نقی زاده، رودریگو لوپزو باتیسا بازیکنان تیم گسترش فولاد و اسماعیل شریفات بازیکن تیم فولاد خوزستان را با کارت زرد جریمه کرد.

فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ناظر داوری این دیدار بود و از نزدیک عملکرد داوران را زیر نظر داشت.

تیم فولاد با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۱۴ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.