دستگیری باند کلاهبرداران شرکت های بیمه ای در شوشتر

عصر جنوب: معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان از دستگیری باند کلاهبرداران شرکت های بیمه ای به روش تصادفات ساختگی در شوشتر خبر داد.

رحمان موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز یک باند سه نفره در شهرستان شوشتر که به روش تصادفات ساختگی اقدام به کلاهبرداری از شرکت های بیمه ای می کردند دستگیر شدند. در این پرونده تا کنون ۲۰ کلاهبرداری با ماشین هایی که در تصادفات ساختگی استفاده شده اند شناسایی شده است.

وی افزود: گروه فوق جاعلان کلاهبرداری بودند که با شناسایی افرادی که خودروهای تصادفیشان تحت پوشش بیمه قرار نمی گرفتند و ایجاد طرح تصادفات سوری و غیر واقعی نسبت به دریافت صورتجلسه از بیمه اقدام می کردند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: امروز ۱۶ متخلف، قاچاقچی، اراذل و اوباش و برهم زدگان نظم عمومی در شهرستان باغملک دستگیر شدند.

موسوی ادامه داد: دستگیری این افراد در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده شهرستان باغملک بوده که در این رابطه بیش از یک هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، ۱۰ واحد صنفی متخلف و دو قبضه سلاح غیر مجاز و تعدادی فشنگ کشف شد.

وی در پایان گفت: دو نفر از آنها سارقان حرفه ای تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضائی و شش نفر نیز عوامل قاچاقچی شناسایی شده و چهار نفر نیز اراذل و اوباشی که اقدام به برهم زدن نظم عمومی و ایجاد مزاحمت به وی‍ژه در پارک ها و مناطق عمومی بودند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.