کشف ۵۳۰ سکه تقلبی با طرح دوره هخامنشی در اهواز

عصر جنوب: جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۵۳۰ سکه تقلبی با طرح دوره هخامنشی و نوشته باستانی در اهواز خبر داد.

محمد صالحی اظهار کرد: در پی مراجعه شخصی به اداره پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه افرادی کلاهبردار قصد فروش سکه های تقلبی را به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به وی را دارند موضوع بلافاصله در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیمی ویژه به محل قرار در یکی از محله های شهر اهواز عزیمت کردند و تحقیقات گسترده خود را در مورد شناسایی و دستگیری کلاهبرداران آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: پس از تماس افراد ناشناس با شهروند مورد نظر دو کلاهبردار در محل قرار حاضر شدند که پس از شناسایی بلافاصله در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و از آنها یک کیسه حاوی ۵۳۰ سکه تقلبی با طرح دوره هخامنشی و نوشته باستانی کشف شد.

صالحی خاطرنشان کرد: کلاهبرداران تحت عنوان فروشنده سکه های تقلبی پس از ارسال پیامک به تلفن همراه شهروندان مبنی بر اینکه فردی چوپان هستم و در کوهستان سکه پیدا کرده ام و استخاره کردم مشخصات و تلفن همراه شما رویت شده با این ترفند از سوژه  خود کلاهبرداری می کنند.

وی در پایان گفت: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم  خود اعتراف کرده و تحقیقات جهت کشف سایر کلاهبرداران احتمالی همچنان ادامه دارد.

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.