مدیریت شهر سوسنگرد را به فرمانداری واگذار می کنیم

عصر جنوب: رئیس شورای شهر سوسنگرد گفت: اگر امروز مشکل بارانداز و بازارچه حل نشود مدیریت را به فرمانداری می دهیم.
عباس حیادر اظهار کرد: شهرداری درآمد خاصی ندارد و واقعا به بن بست رسیده ایم. اصلا درست نیست که پروژه ای را به مرحله بهره برداری برسانیم اما فرماندار مجوز بهره برداری از آن را صادر نمی کند واقعا دلیل این کار را نمی دانم.

وی افزود: شهردار روز گذشته استعفا داد. تمام اعضای شورای شهر نیز پس از استعفای دسته جمعی یک مهلت ۲۴ ساعته را تعیین کردند تا اگر مشکل بارانداز و بازارچه چزابه حل نشود به صورت جمعی استعفا داده و مدیریت شهر را در اختیار فرمانداری سوسنگرد قرار می دهیم.

حیادر با اشاره به پیشینه مشکلات شهرداری این شهر عنوان کرد: سال ۸۸ همزمان با افتتاح بازارچه چذابه شهرداری سوسنگرد نامه ای به فرمانداری نوشت تا مجوز احداث بارانداز در بازارچه را بگیرد و فرمانداری نیز مجوز را صادر کرد.

وی ادامه داد: شهرداری سال ۸۸ با اعتباری بالغ بر مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان بارانداز را احداث کرد و در حقیقت به تعهد خود برای احداث این بارانداز عمل کرد اما متاسفانه فرمانداری وقت، مجوز بهره برداری را به شهرداری نداد.

رئیس شورای شهر سوسنگرد با انتقاد از رویکرد فرمانداری گفت: پنج سال است که بارانداز کامل شده اما مجوز را به ما نمی دهند. با این وضعیت می توان گفت که هزینه های شهرداری تا به حال بی ثمر بوده و نتیجه ای نداشته است. چرا باید ۷۰۰ میلیون از اعتبارات شهرداری را با مجوز احداث بارانداز توسط فرمانداری برای احداث بازارچه هزینه کنیم .

حیادر با بیان اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی در سه روز گذشته اقدام به راه اندازی عوارض از خودروهای سنگین کردیم گفت: برای رفع مشکلات مالی و تامین مبلغ کمی از نیازهای مالی اقدام به دریافت۱۰ هزار تومان از هر تریلی کردیم که متاسفانه پس از سه روز فرمانداری جلوی این کار را نیز گرفت. اگر قرار باشد به همین منوال پیش برود پس همان بهتر که مدیریت شهر را به فرمانداری محول کنیم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.