مسجدسلیمان جان تازه گرفت / نفت در آزادی شعله‌ور می‌شود

عصر جنوب: در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، نفت مسجدسلیمان با جان تازه‌ای که در عرصه مدیریتی گرفت، جمعه شب در آزادی روبه‌روی شاگردان علی دایی صف آرایی خواهد کرد.

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، سه تیم فوتبال خوزستانی حاضر در لیگ برتر در شهرهای اهواز، قم و تهران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در همین چارچوب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در این هفته شاهد تغییرات مدیریتی بود، با آمدن مسعود رضائیان در راس سکان مدیریتی این باشگاه، مطمئنا جان تازه‌ای گرفته و برای دیدار با پرسپولیس در تهران انگیزه‌های فراوانی دارد.

نفتی‌ها که اوضاع بحرانی را تجربه می‌کنند، امیدوار هستند تا در دیدار مقابل پرسپولیس بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند تا به ادامه مسابقات در لیگ برتر خوش بین باشند.

مسعود رضائیان که کوله باری از تجربیات و موفقیت‌ها را در لیگ برتر به همراه دارد، امیدوار است با تکیه کردن بر مسند ریاست باشگاه نفت مسجدسلیمان، بتواند این تیم را از بحران فعلی خارج کرده و برای بقای ان در لیگ برتر تلاش کند.

نفت که این روزها صحبت‌هایی مبنی بر تغییر کادر فنی آن نیز به گوش می‌رسد، شاید روز جمعه را آخرین و بهترین فرصت برای انجام تغییرات در کادر فنی خود بداند و این در حالی است که زردپوشان دیار نفتون، در کار فنی به خوبی عمل کرده و مشکل اصلی این تیم بضاعت آن به لحاظ بازیکن است.

حال باید منتظر عصر جمعه ماند تا شاهد نمایش شاگردان باقری‌نیا بر روی مستطیل سبز ورزشگاه آزادی و در مقابل هواداران دو آتیشه پرسپولیس و دوربین‌هایی که به صورت زنده این دیدار را تحت پوشش قرار خواهند داد باشیم.

نفتی‌های مسجدسلیمان، هم اکنون با در اختیار داشتن تنها سه امتیاز از مجموع هفت بازی خود، در قعر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و در صورتی که فردا نیز موفق به کسب امتیاز در میدان سخت آزادی نشود، کار را برای خود بسیار سخت‌تر از گذشته خواهد دید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم نفت مسجدسلیمان عصر جمعه در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران، و از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه میهمان تیم پرسپولیس خواهد بود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.