تکذیب مسمومیت ۷ دانش آموزان شیبانی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان باوی با ارسال متن زیر به پایگاه خبری عصر جنوب، مسمومیت ۷ هنرجوی شیبانی هنگام فعالیت در آزمایشگاه و به علت استفاده نکردن از ماسک را تکذیب کرد.
طبق گزارش رسیده، این روابط عمومی با اشاره به اقدام عجولانه اورژانس بیمارستان رازی اهواز در رسانه ای کردن حضور دانش آموزان در بیمارستان توضیح داد: در کلاس گرافیک معمولا از ماده روغنی تربانتین برای نقاشی رنگ روغن استفاده می شود.این روغن رنگ را رقیق کرده و پس از خشک شدن پوسته انعطاف دار و محکمی روی تابلوی نقاشی به وجود می آورد.
هنگام زنگ تفریح شیشه روغن مذکور که در گوشه کلاس بوده به طور تصادفی و در اثر برخورد پای یکی از دانش آموزان می شکند و بوی آن در کلاس متصاعد می شود.
مدیر هنرستان شهیده فرهانیان برای اطمینان از سلامتی هنرجویانی که این ماده را استنشاق کرده اند، با فوریت های پزشکی تماس می گیرد و با وجود اعلام سلامت بودن دانش آموزان، برای حصول اطمینان بیشتر ، آنها را به بیمارستان رازی اعزام می کند.
در این جوابیه آمده است: انتظار می رود مسول اورژانس بیمارستان رازی که با ایرنا گفت و گو کرده  و روابط عمومی بیمارستان رازی که با ایسنا گفت و گو کرده با تحقیق بیشتری و با دریافت اطلاعات دقیق تری اقدام به رسانه ای کردن موضوع می کردند تا موجب تشویش اذهان و نگرانی والدین دانش آموزان نشوند.
همچنین در خبر خبرگزاری ایسنا عنوان شده است که هنرجویان و آموزشگاه پسرانه است این در حالی است که این رخداد در هنرستان دخترانه اتفاق افتاده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.