۵۲۴ واحد مسکن مهر در آبادان آماده تحویل است

عصر جنوب: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان با اشاره به وجود چهار هزار و ۴۳۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان گفت: ۵۲۴ واحد مسکن مهر از این تعداد آماده تحویل می باشد.
‘علی سینا اسدی’ سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا به فعالیت ۴۲ تعاونی با پنج هزار و ۲۷۸ عضو در مسکن مهر آبادان اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۶۲ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی میانگین سهم آورده متقاضیان مسکن مهر آبادان را بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تسهیلات بانکی ۲۵۰ و ۳۰۰ میلیون ریالی برای ساخت واحدهای مسکن مهر آبادان از بانک های ملی و مسکن ارائه شده است.

معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان افزود: تلاش بر این است که با همکاری فرمانداری و سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی آبادان مشکلات مسکن مهر این شهرستان هرچه سریعتر برطرف شوند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان با اشاره به فعالیت ۴۰۰ تعاونی با هشت هزار و ۶۰۰ نفر عضو در این شهرستان اظهار کرد: این تعاونی ها در بخش های خدمات، توزیع، شیلات، صیادی و مرزداران مشغول به فعالیت می باشند.

وی افزود: تعاونی های غیر فعال که در سال های گذشته از چرخه تولید، اشتغال و کار آفرینی خارج شده اند در قالب سند چشم انداز تعاونی ها تقویت و فعال می شوند.

اسدی با تاکید بر رفع مشکلات مدیریتی و اداری مالی تعاونی های غیرفعال گفت: بررسی و رفع مشکلات تعاونی ها به منظور توسعه بخش تعاون آبادان در دستور کار قرار دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.