پیام سرپرست دانشگاه شهید چمران در آستانه آغاز سال تحصیلی

عصر جنوب: سرپرست دانشگاه شهید چمران در پیامی به دانشگاهیان، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، بر لزوم برنامه‌ریزی مدیران و همگرایی و کار و کوشش همه اهالی دانشگاه در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری، تاکید کرد.

به گزارش ایسنا متن پیام دکتر محمد رعایایی به دانشگاهیان شهید چمران اهواز، به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۳، به این شرح است:

فرا رسیدن پاییز و آمدن مهرماه، نزد اهالی قلم و اندیشه همواره یادآور همهمه، جنب و جوش، نشاط علمی و وزیدن بادهای خنک و فضای امید بخش آموزش، پرورش، پژوهش و دانایی است.

مهرماه، زنده کننده بهترین یادها و خاطره‌ها از مهرورزی و کوشش‌های طاقت‌فرسای آموزگاران، دبیران، مدرسان، استادان و همه نیروهای اداری و آموزشی در عرصه‌های دانش‌گستری، انسان‌سازی و اندیشه‌پروری است.

دانشگاه شهید چمران اهواز، که نام آن یادآور روزهای جنگ تحمیلی و ایثارگری‌های همه دانشگاهیان به ویژه شهید دکتر مصطفی چمران است و در آستانه شصتمین سالگرد تأسیس آن قرار داریم؛ در این ماه، بار دیگر آغوش پرمهر خود را به روی دانشگاهیان به ویژه دانشجویان ورودی ۱۳۹۳، فروتنانه می‌گشاید تا با کوشش، تدبیر، تعامل و کرامت‌ورزی مدیرانش، بتواند در راستای توسعه علمی، آزاداندیشی، حمایت از ایده‌های نو و بالنده کردن توان فرهنگی و اجتماعی نسل جوان دانشجو، زمینه‌های لازم را فراهم سازد.

بی گمان، رسیدن به خواسته‌های یاد شده، که برگرفته از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری است، در گرو برنامه‌ریزی مدیران و همگرایی و کار و کوشش همه اهالی دانشگاه است و برآورده شدن آن، نیازمند دوری گزیدن از واگرایی و جلوگیری از بروز نگرانی‌ها و اختلافات فرصت‌سوز است.

اینجانب با عرض شادباش به همه اقشار دانشگاهی در خانواده بزرگ دانشگاه شهید چمران اهواز، موفقیت، تندرستی و سربلندی همگان در امر الهی تعلیم و تعلم، پژوهش و نوآوری علمی را از درگاه احدیت خواهانم و بار دیگر بر عهد و پیمان خود با شما که همان کوشش صادقانه برای حل مشکلات و گذر از تنگناها، حرکت به سوی توسعه علمی و فرهنگی دانشگاه و فراهم آوری زمینه برای گفت و شنودهای راهبردی و سازنده در محیط آرام دانشگاه است، تأکید و به سوی همه‌ی همکاران دست یاری دراز می‌کنم و از خداوند بزرگ می‌خواهم تا همه ما را در رسیدن به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی کمک کند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.