فرمان های داعشی برای رابطه جنسی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: گروه تروریستی داعش قوانین هشت گانه ای را برای رابطه جنسی اعضاء خود با زنان اسیر در دست این گروه تعیین کرده است.

سی ان ان گزارش داد؛  در اسنادی که به هنگام مرگ ابو سیاف یکی از رهبران ارشد داعش در اردیبهشت ماه سال جاری در شرق سوریه به دست نیروهای آمریکایی افتاده است ، جزوه ای مربوط به فتواهای شرعی درباره نحوه رابطه جنسی اعضاء داعش با کنیزان و اسیران جنگی در دست این گروه به دست آمده است.

بر اساس این فرامین گروه داعش هشت دستور العمل را برای نحوه رابطه جنسی اعضای خود با زنان اسیر در دست این گروه که از آنها به عنوان کنیز یاد می شود، وضع کرده است:

۱- عدم ارتباط با کنیزانی که به صورت باردار به اسارت داعش در آمده اند مادامی که آنها وضع حمل کنند. ارتباط با زنان حامله خطر سقط جنین را در پی دارد.

۲- عدم ارتباط با کنیزان در دوران قاعدگی.

۳- کنیزانی که در هنگام رابطه با اعضا داعش باردار شوند ، صاحبان آنها حق فروش آنها را ندارند و این زنان تا ابد نمی توانند آزاد شوند.

۴- اگر یک کنیز به طور مشترک به چند عضو گروه تعلق داشته باشد دیگر هیچ فردی از اعضای داعش به تنهایی نمی تواند صاحب او شود.

۵- یک مادر و دختر به طور مشترک نمی توانند کنیز یک فرد باشند.

۶- یک پدر و پسر نمی توانند به طور مشترک مالک یک کنیز باشند.

۷- دو خواهر به طور مشترک نمی توانند کنیز یک فرد باشند.

۸- با کنیزی که از سوی یک فرد آزاد شده است تنها صاحب او می تواند ارتباط داشته باشد.

گفتنی است سال گذشته نیز اسنادی حاوی ۲۷ ماده درباره نحوه رفتار اعضای داعش با بردگان جنسی تحت اختیار اعضای این گروه تروریستی منتشر شده است.

ابوسیاف یکی از رهبران ارشد درباره مسایل مالی این گروه بود که در اردبهشت ماه سال جاری در حمله نیروهای آمریکایی به خودرویش در شرق سوریه کشته شد. همسر او پس از این حمله دستگیر شد و اعترافاتی مهم درباره ارتباطات رهبران ارشد داعش کرد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.