اعضای شورای شهر سوسنگرد به صورت دسته جمعی استعفا دادند

عصر جنوب: رئیس شورای شهر سوسنگرد از استعفای دسته جمعی اعضای این شورا پس از استعفای شهردار این شهر خبر داد.

عباس حیادر اظهار کرد: تمام اعضای این شورا در جلسه فوق العاده شامگاه دوشنبه استعفای خود را تقدیم فرمانداری کردند. یکی از دلایل این استعفا عدم صدور مجوز بهره برداری از بارانداز بازارچه مرزی شلمچه توسط فرمانداری این شهر است.

وی در ارتباط با پروژه بار انداز عنوان کرد: در سال ۸۸ پس از صدور مجوز استانداری برای احداث یک بارانداز در بازاچه مرزی شلمچه این پروژه توسط شهرداری شهرستان سوسنگرد با اعتبار هفت میلیارد ریال تکمیل شد. در آن زمان قرار بود از محل بارگیری و پارکینگ بار انداز مذکور عوارضی به شهرداری این شهر اختصاص داده شود.

رئیس شورای شهر سوسنگرد تصریح کرد: با گذشت ۶ سال از این طرح و تکمیل آن فرمانداری هنوز مجوز بهره برداری را صادر نکرده است. عدم صدور مجوز بهره برداری از سوی فرمانداری این شهر اعتراض کارگران، پیمانکار احداث این بار انداز و شهرداری سوسنگرد را در پی داشته است.

حیادر با اشاره به اختلافات شورای شهر سوسنگرد و فرمانداری عنوان کرد: فرمانداری و شورای شهر سوسنگرد در زمینه های مختلفی از جمله بیمه و حقوق های به تاخیر افتاده کارگران شهرداری به علت کمبود بودجه طی سه ماه اخیر و عدم پرداخت پاداش بازنشستگان شهرداری با هم اختلاف دارند.

وی در پایان گفت: صبح دیروز در اثر اختلافات ایجاد شده شهردار سوسنگرد استعفای خود را تقدیم فرمانداری کرد و در ادامه این اعتراضات اعضای شورای شهر هم بعد از تشکیل  جلسه ای فوق العاده استعفای خود را اعلام کردند.

 

منبع: مهر

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.