دانشجویان مشمول خدمت پس از مراجعه به پلیس +۱۰ ثبت نام کنند

عصر جنوب: مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانشجویان مشمول وظیفه با مراجعه به پلیس +۱۰ مستقر در دانشگاه به فعالیت تحصیلی اقدام کنند.

مهدی تولا عصر امروز در نشست خبری ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه جندی شاپور اهواز اظهار کرد: جندی شاپور از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که در حال حاضر ۶ هزار و ۸۸۱ هزار دانشجو، ۲ هزار و ۴۱۱ آقا و ۴ هزار و ۱۱۱ خانم در ۱۰ دانشکده و ۱۲ مقطع مختلف مشغول به تحصیل دارد.

وی ادامه داد: بیشترین دانشجویان این دانشگاه، در دو دانشکده پردیس خودگردان اروند و پزشکی مشغول تحصیل هستند.

مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: بیشترین آمار دانشجو در رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فوق، پزشکی با ۲۷۷ نفر، داروسازی ۲۰۷ نفر و دندانپزشکی ۱۹۷ نفر است.

تولا با بیان اینکه آمار رشته‌های پزشکی در دانشکده پردیس خودگردان اروند یک‌هزار و ۳۲۰ دانشجو بوده که از این تعداد ۶۱۶ نفر خانم و ۴۲۳ نفر آقا هستند، ادامه داد: این دانشجویان در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه در دو ظرفیت مشغول به تحصیل هستند.

مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: طبق آمار و با هماهنگی سازمان سنجش، پذیرش دانشجویان امسال ۳۰ نفر داروسازی، ۱۰۰ دانشجو پزشکی، توان‌بخشی ۷۹ نفر و پردیس خودگردان اروند پرستاری ۱۲۵ نفر خواهد بود.

تولا از نحوه ثبت نام دانشجویان خبر داد و گفت: ثبت‌نام مجازی دانشجویان از ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه جاری آغاز می‌شود و پهنای باند اینترنتی دانشگاه هیچ مشکلی برای مراجعه و ثبت اطلاعات اینترنتی نخواهد داشت.

*ثبت‌نام دانشجویان مشمول وظیفه

وی در رابطه با دانشجویان مشمول نظام وظیفه بیان کرد: با توجه به گرمی هوا و غیربومی بودن برخی آقایان، دانشجویان مشمول وظیفه با مراجعه به پلیس +۱۰ مستقر در دانشگاه به فعالیت تحصیلی اقدام کنند.

این مسئول، مدارک ثبت‌نام دانشگاه در تمام مقاطع دکترای حرفه‌ای و کارشناسی را اصل مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم، مدرک سه ساله، رسید تاییدیه به ارزش تحصیلی، کپی کارت ملی، کپی تمام صفحات شناسنامه و شش قطعه عکس عنوان کرد.

مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: برای سال تحصیلی جدید دانشکده‌های بهبهان و شوشتر نیز به صورت کاملا مستقر درآمده است.

تولا از چگونگی ادامه تحصیل در دانشکده طب سنتی اسلامی نیز گفت: دانشجو با تحصیل در یکی از رشته‌های پزشکی با حداقل داشتن مدرک کارشناسی می‌تواند در رشته طب سنتی اسلامی از طریق آزمون کنکور بهمن ماه شرکت کند.

وی ادامه داد: پردیس خودگردان اروند یا دانشکده ظرفیت مازاد، چند سالی است که دانشجو می‌پذیرد، این واحد این دانشگاه در آبادان مستقر شده و به صورت شهریه‌پرداز فعالیت می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه اساتید پردیس خودگردان مدرسان دانشگاه جندی شاپور هستند اظهار کرد: دانشجویان ورودی ۹۳ به صورت ظرفیت مازاد پذیرفته و برای ارائه مدارک به دانشگاه جندی شاپور اهواز مراجعه خواهند کرد که کلاس‌ها نیز همزمان با دانشجویان جدیدالورود جندی شاپور آغاز می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.