هیئت رئیسه شورای شهر آبادان باز هم انتخاب نشد

عصر جنوب: دومین جلسه انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای شهر آبادان باز هم به علت عدم حضور برخی اعضا منجر به انتخاب هیئت رئیسه نشد.

 دومین جلسه انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای آبادان پیش از ظهر امروز با حضور نماینده فرماندار و خبرنگاران در سالن اجلاس شورا برگزار شد که در نهایت منجر به انتخاب اعضا نشد.
فرشید بهشتی رئیس فعلی شورای شهر آبادان در ابتدای این جلسه گفت: امیدوارم این جلسه به حد نصاب برسد و ما بتوانیم انتخابات قانونی خود را انجام دهیم.

وی بیان کرد: هر ۱۳ نفر عضو شورا نماینده مردم هستند و فرقی نمی کند که چه کسی رئیس یا نایب رئیس شود. شورا متکی به فرد نبوده و نیست و هر تصمیمی گرفته شود ماحصل اقدامات همه ۱۳ نفر عضو است.

بهشتی از خبرنگاران به خاطر عدم دعوت در جلسه قبل عذرخواهی کرد و گفت: جلسات آتی شورا تنها با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای شهر آبادان گفت: یکی از دلایل برگزار نشدن جلسات به صورت علنی نداشتن فضای کافی و مناسب است که تا دو ماه آینده کار ساخت ساختمان جدید شورا آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان با توجه به عدم حضور تعدادی از اعضای شورای شهر آبادان، جلسه بعدی انتخابات اعضای شورای شهر به روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه ساعت ۱۱ موکول شد این در حالی است که از تعداد ۱۳ نفر عضو شورا هشت نفر در این جلسه حضور داشتند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.