ضرب و شتم خبرنگار و زائران ایرانی توسط پلیس عراق!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: به دنبال انتشار خبری مبنی بر مفقود شدن حسینی بای خبرنگار صداوسیما در کربلای معلی و احتمال ربایش آن توسط تروریست های داعش، خبرنگار ما در گفتکو با حسینی بای ماجرا را جویا شد،، این خبرنگار رسانه ملی اساسا این خبر را تکذیب کرد، اما ماجرایی را که زمینه ساز این شایعه شده را به تفصیل توضیح داد.

وی در این باره گفت: در روز اربعین مشغول ضبط گزارش از عزاداری ایرانی ها البته با موبایلم در اطراف حرم امام حسین بودم که توسط نیروهای اطلاعاتی و نظامی عراق بازداشت شدم و از ادامه کارم جلو گیری شد.

حسینی بای افزود: بنده را حدود ۵ ساعت به دلیل تهیه گزارش با موبایل بازداشت کردند؛ در صورتی که مجوز تصویربرداری از عتبه حسینی را به همراه داشتم. وی که از نحوه برخورد نیروهای عراقی گله مند بود، گفت : زمانی که نیروهای عراقی قصد بازداشت را داشتند برخورد زشتی با بنده انجام شدکه این کار آنها با واکنش شدید عزاداران ایرانی حاضر در صحنه مواجه شد و ایرانیان در حمایت از من از  کار نیروهای عراقی جلوگیری می کردند

درنهایت نظامیان عراقی بنده را به همراه تنی چند از ایرانیان معترض به این حرکت آنان را بازداشت کردند و در این بین متاسفانه هم وطن مان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

حسینی بای اظهار داشت که : البته نیروهای امنیتی عراقی بعد  از چک کردن گوشی تلفن همراهم از طریق عکس ها وفیلم های موجود در گوشی تلفن متوجه شدند بنده مدتی زیاد در مناطق مختلف درگیری با ترویست های داعش در کنار رزمندگان عراقی گزارش تهیه می کردم از رفتار خود با بنده و ایرانی ها ابراز پشیمانی کرده و معذرت خواهی نمودند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.