هدایت ممبینی گزینه‌ مدیرعاملی نفت‌مسجدسلیمان؟

عصر جنوب: داور بازنشسته خوزستانی که گفته می‌شود از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان است، می‌گوید اگر در هیات مدیره باشگاه در این خصوص بحثی شده باشد، من اطلاعی ندارم.

هدایت ممبینی اظهارکرد: در این خصوص به صورت مستقیم با من صحبتی نشده است ولی باتوجه به ارتباطاتی که با مجموعه نفت دارم، هر کمکی که از دستم برآید برای تیم‌های خوزستانی به ویژه برای تیم نفت مسجدسلیمان که شرایطش خاص است، انجام می‌دهم.

وی افزود: به هر حال برای مدیرعاملی این باشگاه صحبتی‌ با من نشده است و اگر در هیات مدیره باشگاه در این خصوص بحثی شده باشد، من اطلاعی ندارم. در هر صورت من هر کاری که از دستم برآید برای موفقیت این تیم در لیگ برتر انجام می‌دهم.

این داور بازنشسته خوزستانی گفت: ‌باتوجه به این‌که این تیم سال اول حضورش در لیگ برتر است و یک تیم شهرستانی و نوپا است، باید یکسری شرایط برای موفقیت آن فراهم و مشکلات آن مرتفع شود تا در لیگ بماند.

وی افزود: به نظر من تنها تغییر مدیرعامل نمی‌تواند کارساز باشد و باید یکسری ابزارها هم وجود داشته باشد. خود آقای نظری هم واقعا مدیر توانمندی است و می‌توانست موفق باشد و حتما کم و کاستی‌هایی وجود داشته است. این کم و کاستی‌ها باید تا دیر نشده و فرصت است، مرتفع شوند تا تیم به بقایش در لیگ برتر ادامه دهد.

ممبینی گفت: خدای نکرده اگر این مشکلات حل نشود، این فرصت خیلی خوب که نصیب فوتبال خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان شده است، از دست می‌رود. به هرحال همه باید کمک کنند و من هم به عنوان یک شهروند و هم‌استانی هر تلاشی که در این زمینه از دستم برآید، انجام می‌دهم.

وی درباره این‌که ابتدای فصل هم یکی از گزینه‌های مدیرعاملی این باشگاه بود، خاطرنشان‌کرد: در آن زمان هم به صورت خیلی مستقیم با من صحبتی نشد ولی صحبت‌هایی در این زمینه بود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.