جشن کتاب و کودک در دزفول برگزار شد

عصر جنوب: جشن ویژه کتاب و کودک همزمان با دهه کرامت در شهرستان دزفول ز برگزار شد.

صبح امروز جشن ویژه کتاب و کودک در محل کتابخانه عمومی غدیر از کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول و با حضور کودکان و نوجوانان شهرستان و والدین آنها برگزار شد.

در این جشن که با مولودی خوانی در مدح اهل بیت به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) همراه بوده، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت دهه کرامت و مناسبت‌های این دهه برگزار که با نظر داوران و کارشناسان به بهترین نقاشی جوایزی ارزنده اهدا شد.

از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این جشن برنامه قصه گویی با موضوعیت قصه‌های زندگی حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) بوده که داستان‌هایی از این بزرگواران برای کودکان تعریف و تشریح شد.

پخش فیلم، ترانه‌های شاد کودکانه و ترانه‌های مقاومت فلسطین نیز در خصوص یکی دیگر از موضوعات جشن یعنی پیروزی مقاومت غزه بوده که به سبکی کودکانه و قابل درک برای کودکان و نوجوانان برگزار و پخش شد.

آشنایی با مشاهیر بزرگ ادبیات کودک و نوجوان ایران و جهان، تاریخچه ادبیات کودک و قرائت نوشته ادبی در قالب شعر و طنز، قصه خوانی توسط اعضای فعال کودک و نوجوان و جمع‌آوری هدایای نقدی برای کودکان غزه از جمله دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

در پایان این برنامه به برگزیدگان به رسم یادبود هدایایی از طرف اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول اهدا شد.

فروزان مهران‌پور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول در این مراسم متذکر شد: به مناسبت بزرگداشت پیروزی مقاومت غزه و دهه کرامت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول مراسم جشن ویژه کودکان و نوجوانان را برگزار کرده است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.