آخرین مرحله نام نویسی خرید خدمت سربازی از ۲۰ آذر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی: آخرین مرحله ثبت نام از متقاضیان خرید خدمت سربازی از ۲۰ آذر آغاز می شود.

سردار کریمی افزود: همچنین داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام کرده اند تا ۲۰ آذر فرصت دارند وجه خود را واریز کنند در غیر این صورت پرداخت نشدن وجه به معنای انصراف از خرید خدمت تلقی خواهد شد.

وی گفت: از ۲۰ آذر  مرحله نهایی ثبت نام آغاز می شود و تا ۴۵ روز نیز ادامه دارد و بی تردید بعد از پایان این مدت  دیگر تمدیدی در کار نخواهد بود و قانونگذار نیز ثبت نام از متقاضیان را برای سال ۹۴ در نظر گرفته است.
وی تصریح کرد: در مرحله اول ۲۸۸ هزار نفر نام نویسی کرده اند که ۱۷۰ هزار نفر نیز کارت خود را دریافت کرده اند.
سردار کریمی با اشاره به عفو غایبان و سربازان فراری هشت سال از سوی مقام معظم رهبری و ابلاغ آن به ستاد کل نیروهای مسلح گفت: براین اساس دیگر سربازان فراری برای عفو غیبت خود نیاز به رجوع به دادسرا ندارند و می توانند بخشش غیبت های خود را در یگان های خود پیگیری کنند.
وی در پاسخ به این پرسش که در مجموع در کل کشور چه تعداد از سربازان غیبت یا فرار کرده اند، افزود: بر اساس سیستم ثبت سامانه بین یک میلیون و ۶۰۰ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مشمولان فراری و یا غایب بوده اند.
ثبت نام از داوطلبان خرید خدمت سربازی شامل افرادی می شود که حداقل هشت سال از خدمت سربازی معاف بوده و یا غیبت کرده اند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • باعرض سلام وخسته نباشی مدت ۳ماه پیش نسبت به نقص پرونده اقدام کردم ومدارک مورد نیاز را تحویل نظام وظیفه شاهرود دادم بعد از ۳ماه از نظام وظیفه تماس گرفتن که مدارک گم شده نزدیک به یک هفته هست که از دوباره مدارک را تحویل نظام وظیفه داده وتا کنون هیچ خبری نشده است چرا مدارک گم شده چرا وظایف خود را درست انجام نمیدهند الان تکلیف ما چیست