صدور مجوز خروج از کشور برای همه دانشجویان خوزستانی متقاضی سفر به عتبات

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان با بیان این‌که تاکنون ۳۱۱ نفر از دانشجویان پسر استان برای اخذ مجوز خروج از کشور جهت سفر به شهرهای مقدس کربلا و نجف در ایام اربعین از طریق این ستاد اقدام کرده‌اند، گفت: مجوز خروج ۲۲۷ نفر از این افراد امروز صادر شده است که می‌توانند جهت ادامه کار به اداره گذرنامه مراجعه کنند.

علیرضا میرسلیم ، با بیان این‌که دانشجویان پسر متقاضی اعزام به عتبات معمولا از طریق بسیج دانشجویی برای اخذ مجوز خروج از کشور اقدام می‌کنند، اظهارکرد: این اعزام‌ها در قالب کاروان خاصی انجام نمی‌شود بلکه افراد به‌صورت انفرادی اقدام می‌کنند.

وی افزود: برای تسهیل خروج این دسته از دانشجویان از کشور قرار شد این افراد درخواست خود را از طریق ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کنند تا این ستاد از طریق سازمان نظام وظیفه برای آن‌ها مجوز اخذ کند؛ با پیگیری‌های انجام‌شده تاکنون برای ۲۲۷ نفر از دانشجویان پسر استان، این مجوز صادر شده است. این افراد می‌توانند برای ادامه کار به اداره گذرنامه مدیریت گذرنامه خوزستان در خیابان ۱۰ پادادشهر مراجعه کنند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان با اشاره به جلسه این ستاد با مسئولان معاونت نظام وظیفه استان، خاطرنشان کرد: قرار شد مجوز بقیه دانشجویان نیز طی امروز صادر شود تا همه دانشجویان متقاضی بتوانند فردا برای اخذ گذرنامه خود اقدام کنند.

میرسلیم همچنین در خصوص جزئیات ثبت‌نام چهاردهمین دوره اعزام عتبات دانشگاهیان در خوزستان، تصریح کرد: در حال حاضر فقط یک دستورالعمل کلی در این خصوص ابلاغ شده است که منتظر هستیم جزییات بیشتر آن مشخص شود.

وی یادآور شد: امسال دو کاروان دانشجویان متأهل از خوزستان در مجموع با ظرفیت ۲۶۶ نفر به عمره اعزام شدند؛ همچنین آبان‌ماه اعزام ۲ کاروان دانشجویان پسر مجرد به عتبات در مجموع با ظرفیت ۷۵ نفر انجام شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.