شهبازی تاکید کرد: آبادان باید از لحاظ علمی به جایگاه اصلی خود بازگردد

عصر جنوب: فرماندار آبادان گفت: باید به گونه ای از استعدادها و امکانات موجود در آبادان استفاده کرد که این شهر از لحاظ علمی به جایگاه اصلی خود بازگردد.

عزیزالله شهبازی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش آبادان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: باید با همکاری دستگاه های مختلف، فضای مهرماه و آغاز سال تحصیلی دانش آموزان، امسال به صورتی مهیا شود که روحیه شادابی و نشاط را به دانش آموز منتقل کند و خاطره ای شیرین برای آن رقم بزند.

وی ادامه داد: در همین خصوص نیز شیوه‌ نامه ای به دستگاه های مختلف شهرستان ابلاغ شده است که باید به شکل صحیح از سوی آنها انجام شود.

فرماندار آبادان تصریح کرد: مسئولان اداره آموزش و پرورش آبادان، آمارها را باید مانند میزان قبولی خود به صورت دقیق اعلام کنند زیرا در بعضی از درسها مانند فیزیک، دانش آموزان مستعدی در این شهر وجود دارد که باید از آنها حمایت شود.

شهبازی افزود: استعداد ها و امکانات موجود در آبادان را باید به صورتی مورد استفاده قرار داد که این شهر از لحاظ علمی در جایگاه اصلی خود قرار گیرد زیرا آبادان در گذشته در این بخش فعالیت های مناسبی داشته است.

وی تاکید کرد: باید برای دانش آموزان آبادانی به گونه ای برنامه‌ریزی شود که برای تحصیلات عالی وارد دانشگاه های بزرگی همچون شهید چمران اهواز، صنعتی شریف و بهشتی شوند. همچنین سهم پیشرفت تحصیلی این شهر در استان خوزستان بیش از جایگاه کنونی شود.

فرماندار آبادان عنوان کرد: اداره آموزش و پروش آبادان از هم اکنون می تواند برنامه های خود را بر روی ریل هدفگذاری قرار دهد تا اقداماتش نتایج ثمربخشی را در پی داشته باشد

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.