فرماندار شادگان از اختصاص ۱۵۷ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شادگان ، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شادگان به ریاست فرماندار و با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان، مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با محوریت تصویب پروژه‌های پیشنهادی از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شادگان، هدف از تشکیل این جلسه را تصویب پروژه‌های ماده ۱۸۰ بیان کرد و اظهار داشت: سهم شادگان از این اعتبارات ۱۵۷ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال مشخص شده است.

بهروز فرج‌اللهی در ادامه بر لزوم گزارش ماهیانه میزان جذب مالی و درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهرستان توسط ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی با نظارت مستمر بر عملیات اجرایی و پیگیری در جهت جذب اعتبارات عمرانی و بالا بردن کیفیت کارها، گزارش ماهانه میزان جذب مالی و درصد پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پروژه‌ها را به دفتر فنی و برنامه ریزی فرمانداری ارائه کنند.

وی در پایان، با تأکید بر اینکه پروژه‌های نیمه تمام در اولویت شهرستان است، خاطرنشان کرد: امید است سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تخصیص اعتبارات توسعه و سایر منابع نظر ویژه‌ای به این منطقه داشته باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.