انتقاد نماینده مردم اندیمشک در مجلس از رسانه ی ملی : سکوت صدا و سیما در برابر اقدامات تفرقه انگیز غرب

 عصر جنوب : نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: اشخاصی هستند که سعی دارند تا آب در آسیاب دشمن ریخته و انسجام بین اقشار و قومیت های مختلف را از بین ببرند.

صید عیسی دارایی در گفتگو با خبرنگار استان خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه قرآن کریم به صراحت قومیت گرایی را رد کرده و مردم را به اتحاد و هم دلی دعوت می کند، گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید که ما شما را از طوایف مختلف آفریده ایم تا یکدیگر را بشناسید.

وی ادامه داد: امروز دشمنان نظان مقدسمان سعی دارند تا با وحدت، که در قرآن به آن تأکید شده است مبارزه کنند. آن ها می دانند که وحدت مانعی بزرگ در پیش روی اهدافشان است و بر همین اساس تمام تلاش خود را می کنند تا با تفرقه انگیزی در جوامع مختلف و بخصوص کشور های اسلامی، وحدت را از بین ببرند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس درگیری های کشورهای منطقه را نیز حاصل از بین رفتن وحدت دانست و یادآور شد: به لطف خداوند، مردم با بصیرت ما با توجه به رهنمودهای قرآن و رهبر معظم انقلاب اجازه ورود نفاق به جامعه را نداده اند، البته اشخاصی هستند که سعی دارند تا آب در آسیاب دشمن ریخته و انسجام بین اقشار و قومیت های مختلف را از بین ببرند.

وی با اشاره به مطالب و پیامک های طنزی که به اختلاف و نفاق در جامعه دامن می زنند، تصریح کرد: اینگونه مطالب کاری کاملا سازماندهی شده از سوی دشمنان است. متأسفانه گاهی اوقات همین مطالب به ظاهر ساده موجب درگیری بین چند قومیت شده است. غرب سعی دارد تا کرد، لر، ترک، عرب و دیگر اقوام کشور ما را از یکدیگر متمایز کند تا تحقق اهداف شومش سهل و آسان بشود.

دارایی در خاتمه با تأکید بر اینکه باید در برابر تحرکات دشمن هشیار بود، گفت: صدا و سیما و نهادهای فرهنگی کشور باید برنامه های ویژه ای برای معرفی فعالیت های تفرقه انگیز دشمن داشته باشند، تاکنون بخش فرهنگی کشور سکوت اختیار کرده است. مسوولین بدانند که پیروزی ملت در صحنه های انقلاب در گروه همین وحدت بین قومیت ها است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.