نمایشگاه «بوی ماه مهر» در آبادان برپا شد

عصر جنوب: نمایشگاهی تحت عنوان «بوی ماه مهر» با هدف عرضه نوشت‌افزار ایرانی به دانش‌آموزان آبادانی در محل نمایشگاه دائمی شرکت پالایش نفت مقابل ساختمان سپاه برپا شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری آبادان در آئین آغاز به کار این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه مذکور از امروز تا ۲۱ شهریورماه جاری (یک هفته) برای عرضه نوشت‌افزار ایرانی در محل یاد شده دایر خواهد بود.

حمید بحرینی با اشاره به قرار داشتن در آستانه آغاز مدارس افزود: کار تهیه و فراهم آوردن مقدمات مورد نیاز دانش‌آموزان برای رفتن به مدرسه را در دست اقدام داریم که برپایی این نمایشگاه در همین راستا برپا شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور به همت شهرداری آبادان و با همکاری موسسه فرهنگی رویش برپا شده است، اظهار کرد: در حوزه سبک زندگی حمایت از محصولاتی که در حوزه ایرانی و اسلامی است، وظیفه همه نهادهای فرهنگی است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه نیز در راستای اشاعه فرهنگ مصرف تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی و همچنین به منظور رفاه حال شهروندان آبادانی برپا شده است.

وی ساعات کار نمایشگاه را صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۸ الی ۲۲ عنوان کرد و یادآور شد: در صورت استقبال همشهریان، زمان برپایی نمایشگاه تمدید می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.