روابط عمومی باشگاه نفت مسجد سلیمان تغییر مدیرعامل و سرمربی تیم را تکذیب کرد

عصر جنوب: مدیر روابط عمومی باشگاه نفت مسجد سلیمان تغییر مدیر عامل و سرمربی این تیم لیگ برتری را تکذیب کرد و گفت: متاسفانه برخی سایتهای خبری این موضوع را به نادرستی اعلام کردند.
مهران حسنوند روز یکشنبه در گفتگوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد : محمد نظری همچنان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجد سلیمان است و هیات مدیره این باشگاه هیچگونه بحثی راجع به تغییر وی نداشته اند.

 

برخی سایتهای خبری روز یکشنبه از تغییر مدیر عاملی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجد سلیمان از سوی هیات مدیره این باشگاه منتشر کردند که با واکنش این باشگاه روبرو شد.

 

این سایتها اعلام کردند که مسعود رضاییان با توافق هیات مدیره ، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجد سلیمان شد و محمد نظری از این سمت کناره گیری کرد.

 

حسنوند گفت :باقری نیا سر مربی تیم مسجد سلیمان در پی کسب نتایج ضعیف این تیم درخواست استعفا کرده است ولی مدیر عامل و هیات مدیره باشگاه تا کنون با استعفای وی موافقت نکرده اند .

 

وی گفت : در صورت موافقت اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه با استعفای باقری نیا ممکن است سر مربی جدید انتخاب شود ولی تا کنون با این استعفا موافقت نشده است.

 

تیم تازه لیگ برتری شده نفت مسجد سلیمان در پایان هفته هفتم با کسب نتایج ضعیف و با سه امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است و همین امر مسببی برای شایعات تغییر مدیریتی در این تیم شده است.

 

مدیر روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد قطعا باشگاه حق قانونی خود را برای شکایت از افرادی که با انتشار اخبار کذب تمرکز تیم را بر هم می زنند را محفوظ دانسته و به محاکم قضایی شکایت خواهد کرد.

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.