آغاز ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون پیام نور از فردا

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دبیر شورای اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام نور گفت: مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور از فردا چهارم آبان آغاز شده و تا ۷ آبان ادامه دارد.
محمدمحسن صدر با اشاره به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از روز دوشنبه چهارم آبان‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و در روز پنج‌شنبه ۷ آبان‌ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام نور افزود: کلیه داوطلبان اعم از شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری سال ۹۴ یا کسانی که در آزمون شرکت نکرده‌اند، می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مربوطه ثبت‌نام و انتخاب رشته نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی افزود: طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه ثبت‌نام و انتخاب رشته از روز دوشنبه چهارم آبان‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و کلیه متقاضیانی که حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۴ موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی می‌شوند، می‌توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (حداکثر ۵۰ کدرشته محل) اقدام کنند

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.