برگزاری مسابقه نقاشی دهه کرامت در شوشتر

عصر جنوب: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر از برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی در پارک بعثت این شهرستان به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

معصومه نیک‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: مسابقه نقاشی با موضوع دهه کرامت و برای شرکت و حضور عموم کودکان و نوجوانان شهرستان شوشتر در محل پارک بعثت این شهرستان برگزار شد تا علاوه بر اعضای کتابخانه همه کودکان و نوجوانان بتوانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی گفت: این مسابقه نقاشی ویژه کودکان چهار ساله تا ۱۴ ساله بوده و موضوعات آن نیز حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و دهه کرامت بوده که با اطلاع رسانی قبلی در شهرستان برای عموم مردم برگزار شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر در ادامه تاکید کرد: این کار به منظور آشنا کردن کودکان با مناسبت‌های این دهه و معرفی کتابخانه‌های عمومی شهرستان برای کودکان و والدین آنها صورت گرفت تا والدین از وجود این مراکز بزرگ فرهنگی مطلع شوند و والدین خود را برای حضور کتابخانه‌ها تشویق کنند.

نیک‌فرد متذکر شد: این مسابقه به منظور ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی بیشتر کودکان با آموزه‌های امام رضا(ع) انجام شد که کودکان از این طرح استقبال کردند و افراد شرکت کننده در این مسابقه تصاویری از حرم مطهر امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) را نقاشی کردند.

در پایان این مراسم، نقاشی‌های ارائه شده توسط کارشناسان و داوران بررسی و از هر رده سنی یک اثر به عنوان نقاشی برتر انتخاب و در پایان به هر یک از نفرات برگزیده جوایزی ویژه اهدا شد و بقیه شرکت کنندگان نیز هدایایی به رسم یادبود دریافت کردند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.