بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک تبدیل به موزه می‌شود

عصر جنوب : فرماندار اندیمشک گفت: بسیاری از سرداران دفاع مقدس درطول دوران جنگ تحمیلی به هنگام مجروحیت به بیمارستان شهید کلانتری اعزام می شدند به همین دلیل درصورت رفع مشکلات حقوقی این بیمارستان به موزه تبدیل می شود.

حمیدرضا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: شهرستان اندیمشک در طول دوران جنگ تحمیلی بار‌ها از سوی رژیم بعثی مورد هجوم واقع شد و خسارت‌های زیادی به این شهرستان وارد آمد.

وی افزود: در یکی از این حملات در سال ۱۳۶۵ شهرستان اندیمشک توسط ۵۴ هواپیمای جنگی به مدت ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه مورد حمله واقع شد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: این هجوم وحشیانه رژیم بعث عراق در طول تاریخ عجیب بوده و ما به دنبال ثبت این واقعه تاریخی در تقویم هستیم.

وی بیان کرد: شهدای گمنام سربازان بی‌نام و نشانی بودند که به دنبال شهرت نبودند به همین دلیل در حال سامان بخشی به قبور متبرکه شهدای گمنام هستیم.

گودرزی گفت: بسیاری از سرداران دفاع مقدس درطول دوران جنگ تحمیلی جهت مداوا به بیمارستان شهید کلانتری شهرستان اندیمشک اعزام می‌شدند و ما به دنبال تبدیل آن به موزه دفاع مقدس هستیم.

وی اضافه کرد: تبدیل شدن بیمارستان شهید کلانتری به موزه تا حدودی می‌تواند نقش شهرستان اندیمشک در دوران دفاع مقدس را به مردم کشور نشان دهد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: نمایندگانی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان و کشور جهت انجام مطالعات و تکمیل نحقیقات به شهرستان اندیمشک اعزام شده بودند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.