وزیر اطلاعات: در نظر سنجی وزارت اطلاعات ۸۶ درصد مردم حامی دولت و تیم مذاکره کننده بودند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: وزیر اطلاعات با بیان اینکه اسلام دین اخلاق است و شیعه علی (ع) نباید زبانش را به فحاشی و بدگویی آلوده کند، گفت : بد اخلاقی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه تایید برجام قابل قبول نیست و آنها باید در رفتار خود تجدید نظر کنند.
به گزارش روزنو، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز دوشنبه در جمع مردم شهرستان تنکابن در مصلی شهید بهشتی این شهر افزود: مذاکره کنندگان هسته ای ایران با حمایت ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در فضایی عزتمندانه در برابر قدرت های بزرگ جهان ایستادند و با شجاعت از حقوق مسلم ملت ایران دفاع کردند.
وی اظهار کرد: در نظر سنجی وزارت اطلاعات ۸۶ درصد مردم حامی دولت و تیم مذاکره کننده بودند و این امر نشان می دهد که مردم به دیپلمات های کشورشان کاملا اعتماد و اطمینان داشتند و به نتایج مذاکرات نیز خوش بین بودند.
علوی به مشکلات دولت تدبیر و امید در آغاز فعالیتش اشاره کرد و گفت: دولت در شرایطی عهده دار اداره مملکت شد که کشور در پایین ترین سطح درآمدی قرار داشت و صادرات نفت از دو میلیون و ۵۰۰ هزار به ۸۰۰ هزار بشکه رسیده بود .
وی افزود: تعطیلی بسیاری از کارخانه ها و عدم تحقق درآمدهای مالیاتی از یک سو و خزانه خالی و بدهی های دولت در بخش های مختلف از سوی دیگر اداره امور کشور را با مشکل مواجه کرده بود.
وزیر اطلاعات با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه های اقتصادی ، تصریح کرد : دشمن تلاش داشت تا صادرات نفت ایران را به صفر برساند و اقتصاد ایران را فلج کند اما دولت تدبیر و امید در توافق ژنو جلوی کاهش صادرات نفت را گرفت و کشور را از تنگنای اقتصادی نجات داد.
وی به هجمه ها و حملات مخالفان دولت در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و افزود : متاسفانه از روزی که دولت کارش را آغاز کرد شاهد هجمه ها و حملات دروغ رسانه ای مخالفان بودیم، اما دولت تدبیر و امید با بی اعتنایی به این مسائل و متمرکز شدن بر رفع مشکلات مردم توانست بسیاری از موانع پیشرفت و توسعه کشور را از پیش رو بردارد .
علوی گفت : باید مردم از این مشکلات آگاه باشند و توقعات خود را بر اساس آن تنظیم نمایند و آگاه باشند که در این شرایط بد دولت توانست گام های مثبتی در عرصه های مختلف بردارد.
وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه و ناآرامی هایی که در این کشورها وجود دارد، امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران را مثال زدنی توصیف کرد و اظهار کرد: به برکت رهبری الهی رهبر معظم انقلاب و هوشیاری نیروهای امنیتی، همدلی و هم افزایی نیروهای اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و قضایی، امنیت در ایران حکمفرماست و این امنیت محصول فداکاری این نیروها از جمله نیروهای اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
وی هدف سفر هیات دولت به استان مازندران و حضور اعضای آن در شهرستان ها را رفع موانع و مشکلات مردم و توسعه آبادانی سرزمین عالمان و فرهیختگان دانست و اظهار داشت : دولت تدبیر و امید با تمام توان به دنبال رفع مشکلات مردم است و این امر جزء با ایجاد برادری ، وحدت و امنیت در جامعه محقق نخواهد شد.
علوی پیش از این آیین با حضور در گلزار شهدای شهرستان تنکابن با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار شهیدان ، با آرمانهای شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید بیعت کرد.
دکتر روحانی و اعضای هیات دولت در بیست و سومین سفر استانی خود امروز مهمان مردم مازندران درشمال کشورهستند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.