دلواپسان ظریف و صالحی را تهدید به اعدام و دفن در رآکتور اراک کردند!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تهدید رییس سازمان انرژی اتمی توسط یکی از نمایندگان گفت: به تهدیدهای این‌چنینی عادت کرده‌ایم.
به گزارش روزنو،حجت‌الاسلام مجید انصاری  با اشاره به تهدید نمایندگان٬ اظهار داشت: یکی از نمایندگان آقای صالحی و ظریف را تهدید به اعدام کردند و گفتند شما را اعدام می‌کنیم و در قلب همان رآکتور اراک با سیمان دفنتان می‌کنیم.
وی در خصوص جلسه صبح امروز مجلس شورای اسلامی گفت: ما از‌‌ همان اول می‌دانستیم که امروز قرار است جو مجلس این گونه شود و انتظار این حرکت‌ها را داشتیم که البته لازم است همین جا از مدیریت خوب و قوی آقایان لاریجانی و باهنر تشکر کنم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: امروز مخالفان هر چه در توان داشتند نشان دادند و با اخطار‌ها و تذکرهایی که بعضا بی‌مورد بود سعی بر طولانی کردن جلسه داشتند. آنها حتی پا را از این فرا‌تر نهادند و علاوه بر توهین آقای صالحی را تهدید کردند که این به خاطر نداشتن استدلال منطقی و کافی در طرح رد برجام است.
انصاری با بیان اینکه به این تهدیدها عادت داریم٬ در پاسخ به اینکه واکنش دولت نسبت به توهین‌ها و تهدید‌ها چه خواهد بود٬ گفت: معمولا رویکرد دولت این است که در جواب توهین‌های شخصی سعی می‌کند از حق خود بگذرد اما مطمئن باشید اگر این توهین‌ها حق عمومی مردم و بیت المال را شامل شود دولت با قاطعیت با آن برخورد خواهد کرد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.