مردی که ۴۲ سال است بنزین می خورد! + عکس

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: برای سالیان سال از بنزین به عنوان یک ماده سوختی برای وسائل نقلیه استفاده می شود اما چن دیجون، مرد ۷۱ ساله، ثابت کرد که این ماده سوختی حتی برای انسان نیز قابل کاربرد است! در این گزارش برایتان از مردی می گوییم که ۴۲ سال بنزین خورده است.

چن دیجون در یک کلبه کاهگلی در تپه ای در شوئین جانگ چین تنها زندگی می کند. وی در میان بومیان منطقه به عنوان سنگ تراش و بافنده بامبو شناخته می شود اما یکی از عادات غیر معمول وی نوشیدن بنزین است! این مرد لاغر اندام چینی مدعی است هر ماه بین ۳ تا ۳.۵ لیتر بنزین مصرف می کند تا دردهای بدنی خود را تسکین بخشد.

وی بنزین مورد نیاز خود را از پمپ بنزین نزدیک این تپه تهیه می کند. اگرچه برآورد میزان کلی بنزین مصرف شده در کل زندگی، برای وی امری دشوار است اما با مد نظر قرار دادن مصرف روزانه وی، گزارشگر مرکز خبری چونگ کینگ معتقد است وی در خلال ۴۲ سال، حدود ۱.۵ تن بنزین خورده است!

man-drinks-gasoline2-550x373-44

وی برای اولین بار در سال ۱۹۶۹ وقتی در قسمت قفسه سینه خود دردی نفس گیر احساس کرد، بنزین خورده است. وی داروهای متعددی امتحان کرد که البته تاثیر چندانی بر تسکین درد وی نداشته است. بعد از اینکه افراد سالخورده و با تجربه دهکده به وی گفتند که وی ممکن است به بیماری سل مبتلا شود و باید کمی نفت بخورد. وقتی این توصیه را شنید، حتی برای یکبار هم تردید به دل راه نداد. وی بعد از نوشیدن اولین فنجان نفت، در معده خود احساس درد کرد و تصمیم گرفت کمی استراحت کند. یک ساعت بعد، احساس کرد حالش بهتر شده است و به همین دلیل برای تسکین درد خود تصمیم گرفت نفت بیشتری بنوشد.

man-drinks-gasoline3-550x377-26

در سال ۲۰۰۱، چنگ دیجون به مصرف بنزین روی آورد، چرا که کل دهکده مجهز به برق شده بود و پیدا کردن نفت به سادگی گذشته نبود. وی معتقد است بنزین به همان خوبی نفت است و با توجه به آزمایش های پزشکی، اگرچه علائمی مبنی بر نفخ در وی دیده می شود، وضعیت جسمانی وی رو به بهبود گذاشته است. فنگ فو، استادیار دانشگاه چونگ چینگ، معتقد است این پیرمرد نسبت به بنزین مصونیت یافته است، اگر غیر از این بود حتما جان خود را از دست می داد. وی اضافه کرد بنزین می تواند به عنوان یک داروی بی حسی آور عمل کند اما در این مورد خاص، توانست درد چینگ را تسکین بخشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.