عضو شورای شهر اهواز: حاضر نشدن در انتخابات هیات رییسه اعتراض به رفتار رقابتی برخی نامزدها است

عصر جنوب: عضو شورای شهر اهواز گفت:دلیل حاضر نشدن ۱۰ عضو شورای شهر اهواز در جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر درچهارشنبه هفته گذشته، اعتراض به رفتار نامتعارف رقابتی برخی نامزدها و استفاده از برخی اهرم های فشار برای گرفتن رای است.
‘حسین حیدری’ افزود: چند عضو شورای شهر اهواز معترض بودند که برخی نامزدها برای کسب رای از اهرم های نامتعارف مانند فشار های درونی و بیرونی استفاده می کنند.

 

وی ادامه داد:همین امر موجب شد ۱۰ نفر از اعضاء برای نشان دادن اعتراض خود به مجموعه شورای شهر اهواز و همچنین ناظران بر کار شورا ، در جلسه انتخاب هیات رییسه حاضر نشوند تا شاید در مدت زمان ۴۸ ساعت ،شرایط شورا برای گرفتن تصمیم صحیح عادی شود.

 

این عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد:یکی دیگر از دلایل حاضر نشدن برخی از اعضاء در جلسه انتخاب هیات رییسه،محرز نشدن صلاحیت نامزدهای ریاست شورای شهر اهواز بود.

 

وی در خصوص تذکر فرماندار اهواز در خصوص حاضر نشدن اعضای شورای شهر در جلسه انتخاب هیات رییسه افزود : اعضای شورا از حق قانونی خود برای غیبت در جلسه استفاده کرده اند و زمانی سلب عضویت اعضای شورا تایید می شود که شش جلسه متوالی و یا ۱۲ جلسه متناوب غیبت صورت گیرد.

 

حیدری گفت: تمامی اعضای شورای شهر اهواز امروز شنبه در جلسه شورای شهر برای انتخاب هیات رییسه شرکت می کنند و عضوی که قرار است بار دیگر به عنوان رییس شورای شهر اهواز انتخاب شود مشخص است.

 

وی در خصوص اختلافات موجود در شورای شهر اهواز اظهارکرد:پارسال نیز در زمان انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز اختلافاتی وجود داشت و این مساله طبیعی است.

 

عضو شورای شهر اهواز در این خصوص که آیا امکان دارد رای برخی از اعضای اکثریت شورا به نفع گروه اقلیت تغییر کند گفت:در ۴۸ ساعتی که گذشته ممکن است اتفاقات بسیاری افتاده باشد.

 

گفتنی است در جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته که برای انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز برگزار شد غیبت زیبا صالحپور و اسکندر زنگنه و حجت الاسلام سعادت نیا از نامزدهای ریاست شورای شهر اهواز و عاشور سواری پور، حسین حیدری ،آذر زمانپور ،هدایت ممبینی ،محمد جواد رضوی ،سید مهدی آلبوشکه و علی ناصری موجب شد انتخابات برگزار نشده و به امروز شنبه موکول شود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.