سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان: فکر نمی‌کردیم قهرمانی‌مان در آسیا تا این حد بازتاب داشته باشد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی خوزستانی تیم‌ملی فوتسال بانوان پس از قهرمانی ایران در آسیا، با بیان این‌که فکر نمی‌کردیم قهرمانی‌مان در آسیا این قدر بازتاب داشته باشد، گفت: ما با نمایش قابل قبول و اشتباه کمتر به این موفقیت رسیدیم.

 

فروزان سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص قهرمانی تیم‌ملی در مسابقات آسیایی، اظهارکرد: این موفقیت ماحصل تلاش بازیکنان و انگیزه آن‌ها برای نشان دادن خود در سطح آسیا بود.

 

وی خاطرنشان‌کرد: این مسابقات در سطح اول آسیا برگزار شد و کیفیت مسابقات خیلی خوب بود و تیم‌ها بسیار قوی بودند. تیم‌های ژاپن، تایلند و مالزی تیم‌های قدری بودند و خدا را شکر تیم‌ملی ایران توانست با نمایش قابل قبول و اشتباه کمتر به قهرمانی دست پیدا کند.

 

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان افزود: بازیکنانم تمام آن چه را که من می‌خواستم، انجام دادند. آن‌ها بسیار خوب و با قابلیت هستند و فقط نیاز است این نفرات مدیریت شوند و برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود. آن‌ها از نظر فنی خوب هستند.

 

وی درباره بازتاب قهرمانی تیم‌ملی ایران در آسیا و جهان عنوان کرد: فکر نمی‌کردیم قهرمانی‌مان در آسیا این قدر بازتاب داشته باشد و از گوشه و کنار جهان با تماس بگیرند و تبریک بگویند. هموطنان‌مان بسیار خوب از ما حمایت کردند و به ما تبریک گفتند. خوشحالیم کاری که بازیکنان‌مان انجام دادند توانست کمی دل مردم ایران را شاد کند و این برای ما مایه افتخار است.

 

سلیمانی در ادامه درباره عملکرد بازیکنان خوزستانی تیم‌ملی، گفت: عملکرد آن‌ها هم خوب بود. در کل عملکرد تمام بازیکنان تیم‌ملی خوب بود و توانستند این عنوان را کسب کنند.

 

وی درباره این‌که گفته می‌شود استقبال خوبی از تیم‌ملی در ایران صورت نگرفت، خاطرنشان‌کرد: آن استقبالی که مدنظر دیگران است این است که مسوولان و نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان به استقبال بیایند که در استقبال از ما کسی از وزارت نیامد و نمی‌دانم یا صلاح ندانستند یا شاید هم کاری داشتند و باید از خودشان پرسید اما آن چه برای ما و بازیکنان مهم بود، استقبال خانواده‌ها و بستگان بود که به خوبی هم صورت گرفت و به همه ما انگیزه داد.

 

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان درباره سخت شدن کار تیم‌ملی با کسب این قهرمانی، گفت: وقتی یک تیم قهرمان می‌شود حفظ آن قهرمانی سخت‌تر است، برای این‌که باید ثابت کند که کسب قهرمانی شانسی نبوده است. بنابراین باید تلاش‌مان را خیلی بیشتر کنیم و همین کار ما را سخت‌تر کرده است.

 

وی افزود: در این راستا باید مسوولان فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند و تیم‌ملی باید در مسابقات بین‌المللی بیشتری شرکت کند چرا که هر چه در مسابقات بیشتری شرکت کنیم، آبدیده‌تر می‌شویم و این موضوع را نباید دست‌کم بگیریم. همچنین باید یک تیم دومی داشته باشیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.