امام جمعه سردشت زیدون: رژیم صهیونیست با تمام قوا در مقابل مردم غزه شکست خورد

عصر جنوب: امام جمعه سردشت زیدون گفت: رژیم غاصب صهیونیست با تمام تجهیزات و امکانات در مقابل مردم غزه شکست خورد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم قائمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون ضمن اشاره به فرا رسیدن میلاد امام هشتم(ع) اظهار کرد: باید سعی کنیم در این ایام که به نام دهه کرامت نامگذاری شده توفیق زیارت حرم آن حضرت نصیبمان شود تا از برکات معنوی این دهه استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از دلایلی که لقب رضا به امام هشتم(ع) داده شده است این است که حتی دشمنان و مخالفان از ایشان راضی بودند.

امام جمعه سردشت زیدون در ادامه ضمن اشاره به قهرمانی فرزندان روح‌الله و پاسداران حریم ولایت در هدف قرار دادن پهباد رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این پرنده که ساخت رژیم صهیونیستی بوده و از تکنولوژی بالایی برخوردار بود، توسط نیروهای ولایی و پاسداران حریم ولایت شناسایی شده و مورد هدف قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این حرکت بزرگ که مدعیان منطقه را در حیرت فرو برد باعث شد تا بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی ایران نمایش داده شود، تاکید کرد: این پهباد که توسط نیروهای گمنام امام زمان(عج) شناسایی و رهگیری شد باعث شد تا دشمن دست از تجاوز به حریم امن ایران اسلامی بردارد.

امام جمعه سردشت زیدون ضمن اشاره به پیروزی عزتمند مردم فلسطین و مردم غزه در جنگ ۵۰ روزه خاطرنشان کرد: هر حاکمیتی غیر از حاکمیت مردم فلسطین بر این سرزمین، حاکمیت غاصب است و مورد قبول نیست.

وی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در این جنگ افزود: این رژیم غاصب نتوانست با تمام تجهیزات و امکانات خود یک منطقه کوچک را تصرف کند.

قائمی ادامه داد: رژیم صهیونیستی نماد غرب است که در این جنگ، نماد غرب به زانو کشیده و با شکست مواجه شد.

امام جمعه سردشت زیدون گفت: امروز جهان اسلام باید بداند که این بیداری اسلامی و این مسیری که مقاومت در پیش دارد مسیر حزب‌الله و پیروزی است.

وی عنوان کرد: آنچه که امروز در صحنه‌های بین‌المللی می‌بینیم جنگ بر سر قدرت و زیاده‌خواهی کشورهایی است که فقط قدرت را در تسخیر دیگر کشورها و جنگ می‌بینند.

قائمی در پایان با دعوت از همه اقشار و مردم در روز جهانی قدس افزود: روز قدس روز حضور و حمایت و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی فلسطین است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.