رییس شورای شهر ماهشهر: از شهردار حمایت میکنیم

عصر جنوب: قدرت الله سلطانی پس از انتخاب به عنوان رییس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر گفت: رویکرد شورا در آینده، حمایت از شهردار فعلی است، و شورای اسلامی شهر ماهشهر از عمکرد شهردار رضایت دارد.

رییس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر در گفتگو با عصر جنوب در ماهشهر اظهار کرد: اولین اقدام شورا وحدت و همدلی و تقسیم وظایف بین اعضای شورا خواهد بود تا هر یک از اعضاء در حیطه وظایف خود بتواند به مشکلات شهر رسیدگی و در راستای حل مشکلات و فراهم آوردن رفاه عمومی قدم بردارند.

وی ادامه داد؛ از دیگر اقدامات شورا در یک سال آینده، تعامل با ادارات شهرستان و هماهنگی با امام جمعه و فرماندار بندر ماهشهر خواهد بود وی همچنین اظهار کرد در زمینه های شهری و پروژه های عمرانی نیز اقداماتی انجام خواهد شد.

سلطانی در خصوص شهردار و شایعات مربوط به استیضاح شهردار افزود: رویکرد شورا در آینده، حمایت از شهردار فعلی است، و شورای اسلامی شهر ماهشهر از عمکرد شهردار رضایت دارد.

به گزارش عصر جنوب، طی جلسه صبح پنج شنبه شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر که با در دستور کار قرار دادن انتخاب اعضای محترم هیئت رئیسه جدید برای سال دوم دوره چهارم شورای اسلامی شهر برگزار شد؛ آقایان قدرت الله سلطانی به عنوان رئیس و نعمت الله قنواتی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی بندرماهشهر به مدت یک سال انتخاب شدند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.