اعتراض دانشجویان دانشکده هوافضای شریف به اوضاع رفاهی و تحصیلی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دانشجویان دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف، در اعتراض به وضعیت نامناسب رفاهی و تحصیلی، اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این دانشجویان در اعتراض به وضعیت نامناسب‌شان بیانیه‌ای صادر کردند که در بخشی از آن آمده است: از مسئولین دانشگاه تقاضا داریم شخصاً به قضیه رسیدگی نمایند و احقاق حقوق دانشجویان این دانشکده را در اولویت قرار دهند.

گزیده‌ای از متن کامل این بیانیه را در ادامه می‌بینید:

دانشجویان در ابتدای این بیانیه متذکر شدند: رویای شیرین ورود به شریف به حقیقت پیوست، تحصیل در رشته مهندسی هوافضا در بهترین دانشگاه کشور؛ اما دیری نپایید تا حلاوت این موفقیت در کام همگان تلخ شد. فقط کافیست چند ترمی در دانشکده هوافضا درس بخوانید تا وخامت اوضاع را درک کنید.

این دانشجویان در ادامه تصریح کردند: امروز کار به جایی رسید که صبرمان لبریز شد و برآن شدیم تا خود اقدام به اصلاح این اسب سرکش کنیم. از آن قشر دانشجوی سر‌در برف فرو‌کرده خبری نیست، امروز هوافضا بیدار شده‌است، یکپارچه و متحد پشت خواسته‌اش می‌ایستد و تا جواب گرفتن کنار نمی‌کشد.

دانشجویان ابراز داشتند: راهی جز رساندن صدای اعتراض خود به هم‌دانشگاهیان، مسئولین مملکت و عموم مردم جامعه برایمان باقی نمانده‌است .گویی کهنه درخت شریف، اکنون در آستانه پنجاهمین سال تاسیس خود  تیشه‌ای عظیم بر ریشه خود تحمل می‌کند و ما از مسئولین دانشگاه تقاضا داریم شخصاً به قضیه رسیدگی نمایند و احقاق حقوق دانشجویان این دانشکده را در اولویت قرار دهند.

دانشجویان دانشگاه شریف در پایان خاطرنشان کردند: چهره‌های ماندگار، بزرگان، پیشکسوتان و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه شریف که این متن را می‌خوانید، از شما درخواست می‌کنیم برای رسیدگی به مسئله‌ی دانشکده هوافضا احساس تکلیف کنید و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نفرمایید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.