سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان: صعود به لیگ برتر در فصل جاری دشوار است

عصر جنوب: سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص حریفان این تیم در رقابت های لیگ دسته یک گفت: برای صعود به لیگ برتر کار سختی پیش رو داریم زیرا هیچ تیمی در گروه ما آسان نیست.
‘احمد پارو’ افزود: رقابت برای صعود به لیگ برتر در هر دو گروه فشرده خواهد بود زیرا تیم های مدعی زیادی در این گروه ها حضور دارند.

 

وی تیم های راهیان کرمانشاه، پاس همدان، داماش گیلان و سیاه جامگان مشهد را رقیبان اصلی تیم صنعت نفت دانست و اظهار کرد: هیچ تیمی در این گروه آسان نیست و ما باید خود را برای یک فصل بسیار سخت آماده کنیم.

 

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان برنامه ریزی این تیم برای صعود به لیگ برتر را یادآور شد و افزود: این تیم مقابل حریفان فقط به کسب سه امتیاز فکر می کند.

 

وی اردوی آماده سازی تیم صنعت نفت در بروجرد را خوب ارزیابی کرد و گفت: تمرینات تیم در بروجرد به خوبی پیگیری می شوند و بازیکنان با توجه به نوع تمرینات به شرایط آمادگی نسبی دست یافته اند.

 

پارو اضافه کرد: تاکنون سه بازی تدارکاتی با تیم های بروجردی برگزار کرده ایم که در هر سه بازی موفق به شکست حریفان شده ایم.

 

وی گفت: اردوی تیم صنعت نفت فردا (پنجشنبه) به پایان می رسد و بازیکنان برای پیگیری تمرینات خود در زمین پیروز به آبادان باز می گردند.

 

پس از قرعه کشی و مشخص شدن گروه بندی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران تیم صنعت نفت آبادان با تیم های داماش گیلان، سیاه جامگان مشهد، پارسه تهران، شهرداری بندرعباس، مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، راهیان کرمانشاه، فولاد یزد، پاس همدان، اتکای گلستان و شهرداری تبریز هم گروه شد.

 

رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران از ۱۲ مهرماه سال جاری آغاز می شوند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.