نماینده مردم ماهشهر: رئیس جمهور هرچه زودتر وزیر علوم را به مجلس معرفی کند/مناطق آزاد به بنگاه واردات کالاهای بی کیفیت تبدیل شده اند/دولتمردان باید مسئولانه اظهار نظر کنند

عصر جنوب: حبیب آقاجری اظهار داشت::هر وزارتخانه ای که می خواهد کارهایش به درستی و طبق برنامه ریزی جلو رود باید وزیر داشته باشد وزارت علوم هم از وزارتخانه های مبهم و کلیدی است و امروز که در آستانه بازگشایی دانشگاه ها هستیم باید هرچه زودتر وزیرعلوم توسط رئیس جمهور به مجلس برای رای اعتماد معرفی شود.

حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان،ماهشهر و امیدیه در گفتگو با رهیاب با تاکید بر معرفی وزیر علوم به مجلس اظهار داشت:هر وزارتخانه ای که می خواهد کارهایش به درستی و طبق برنامه ریزی جلو رود باید وزیر داشته باشد وزارت علوم هم از وزارتخانه های مبهم و کلیدی است و امروز که در آستانه بازگشایی دانشگاه ها هستیم باید هرچه زودتر وزیرعلوم توسط رئیس جمهور به مجلس برای رای اعتماد معرفی شود.

حبیب آقاجری در خصوص لایحه تورمی دولت گفت:این لایحه هنوز به دست نمایندگان نرسیده است و ما مطالعه نکرده ایم اما حرفش هست که دولت یک چنین لایحه ایی دارد هر موقع که از کمیسیون ها به صحن مجلس آمد میشود روی آن اظهار نظر کرد.

وی افزود:آنچه که مهم است و ما روی آن تاکید ویژه داریم این است که بر اقتصاد مقاومتی در این لایحه رکود تورمی تاکید ویژه ای صورت گیرد چرا که راه برون رفت از مشکلات اقتصادی که گریبانگیر کشور است توجه به بیانات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغیه ایشان در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص اظهارات این روزها در مورد روغن پالم و بنزین آلوده و تاثیرش بر مردم و صادرات تصریح کرد:دولتمردان باید مسئولانه اظهار نظر کنند اگر کسی خلاف کرده است باید با آن برخورد شود وسلامت مردم برای ما مهمترین موضوع باشد و در این خصوص نبایدسیاسی کاری کنیم اگر واقعا چیزی وجود دارد برخورد محکم کنیم ولی اگر چیزی وجود ندارد پس چه دلیلی دارد آن را در جامعه مطرح کنیم و درنهایت هم هیچ برخوردی صورت نگیرد و فقط مردم را نگران کنیم.

 حبیب آقاجری در مورد وضعیت صادرات کشور گفت:در صادرات خوب عمل نکرده ایم و بیشتر یک کشور واردکننده هستیم با اینکه مثلا در محصولات غذایی تولیدات خوبی در داخل داریم اما باز این محصولات را با کیفیت پایین وارد می کنیم و محصولات کشاورزی خودمان روی دست کشاورزها باد می کند یا دلال ها ارزان می خرند.

 وی ادامه داد: مناطق آزاد که برای صادرات در کشور پایه گذاری شد می بینیم امروز بیشتر به بنگاه واردات کالاهای بی کیفیت تبدیل شده اند در حالی که قرار بود جذب سرمایه گذار شود برای تولید و در نهایت این روند به صادرات ختم شود ولی می بینیم به عکس عمل می شود و کارنامه خوبی در خصوص تولید و صادرات نداریم.

 نماینده مردم هندیجان،ماهشهر و امیدیه با اشاره به وضعیت نامناسب جاده امیدیه و ماهشهر تاکید کرد:از وزارت نفت و مسئولین وزارت نفت در جنوب می خواهیم تا هرچه زودتر این چاده امیدیه ماهشهر که کماکان بسته است را درست کند و با پیمانکار این جاده که به مردم و بیت المال خیانت کرده است  برخورد کنند.

وی افزود:پیمانکار این جاده بدون زیرسازی این جاده را کشید برای همین بیش از یک ماه این جاده جواب نداد و باعث تصادفات و جان دادن چندین نفر شد این جاده از اردیبشهت بسته است با اینکه قرار بود مسئولین نفت این پیمانکار را به مراجع قضایی معرفی کنند تا با او برخورد صورت گیرد اما تا امروز هیچ خبری نشده است و جاده را هم رها کردند و تعمیر نمی کنند.

اقاجری در پایان خاطر نشان ساخت:وزارت نفت مسئول این جاده است باید هرچه سریعتر مشکل این جاده را برطرف کنند دردولت قبل مصوب شد که وزارت نفت این جاده را بکشند و ناظرین وزارت بر این جاده هم خیانت کردند همه می دانند این جاده مسئولیتش با وزارت نفت است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.