رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس: تمامی مردم ایران تحت پوشش بیمه هستند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عبدالرضا عزیزی در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با اشاره به دو رویداد تاریخی اولین نماز جمعه کشور و عملیات مرصاد در پنجم مرداد ماه گفت: تمامی موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در درجه اول مرهون زحمات مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) و پس از ایشان، امام خامنه ای (مدظله) است.

وی ادامه داد: اگر رهبری های داهیانه امام خامنه ای نبود مطمئن باشید که استکبار جهانی که در حال حاضر، در کشورهای همسایه ما ناامنی و جنایت می کند بسیار بدتر و شدید تر از آن را در جمهوری اسلامی ایران انجام می داد.

وی با بیان اینکه، ایران یکی از قدرت های برتر منطقه در تمامی حوزه هاست ابراز کرد: این نتیجه هدایت های رهبری است که سربازان دیپلماتیک ایشان و ملت می توانند در مقابل تهدید کشور بر سر نمایندگان قدرت های جهانی فریاد بکشند و به آنان بگویند هیچ گاه یک ایرانی را تهدید نکنید.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه از خطه آذربایجان با عنوان خطه پرورش غیورمردان و فرزندان انقلاب نام برد و تصریح کرد: آذربایجان شرقی و بخصوص شهر قهرمان پرور تبریز چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه پس از آن خدمات شایانی را به اسلام و انقلاب انجام داده است.

عزیزی در بخشی از سخنان خود نمایندگان مردم شهرستان های آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی را از فعال ترین و تاثیرگذارترین نمایندگان در مجلس دانست و گفت: مردم استان آذربایجان شرقی باید به داشتن دو رییس کمیسیون ، دو عضو هیات رییسه و داشتن نمایندگان جدی، مصمم و با سواد افتخار کنند.

وی ادامه داد: تبریز از قدیم الایام به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور شناخته شده است که با رفع تحریم های به صورت کامل در آینده نزدییک نیز شاهد شکوفایی صنعت و اقتصاد در این استان و به تبع ان در کشور خواهیم بود.

وی اجرای طرح بیمه سلامت همگانی را یکی از عملکردهای مثبت دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۳۵ میلیون نفر از مردم کشور، بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند و بیش از ۳۵ میلیون نفر از طریق بیمه سلامت، بیمه شده اند که در مجموع به جرات می توان گفت همه مردم ایران تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار گرفته اند.

به گفته وی سفر به آذربایجان شرقی، پنجمین سفر اعضای کمیسیون اجتماعی به استان های کشور در عرض سه سال است که هدف از آن بررسی وضعیت شاخص های فرهنگی و اجتماعی استان‌ها است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.